Knut J
  • Priceline
    kr 1 361
6.4 km fra Verkshotellet
Gratis parkering
Romslige leiligheter så nær sjøkanten du kommer.  Eget kjøkken og bad. Fantastisk utsikt når solen titter frem. Anbefales!
1.3 km fra Verkshotellet
    kr 1 806
18.3 km fra Verkshotellet
Se flere hoteller i Jorpeland
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Vi måtte ta inn på hotell siste natta vi var i jørpeland pga mye regn. Og dette hotellet tok imot hundene våre også. Vi fikk familierom. Utrolig fornøyd med det. Dette stedet anbefaler jeg. Utrolig flott.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Holmen83
Anmeldt 2. november 2019

Dette hotellet er et budget hotell sentralt på Jørpeland,, rommet(dobbeltrom) var stort nok med god seng og romslig bad. Kunne gjærne vært lystette gardiner i vinduene. Skuffende at det ikke ble noe frokost første dagen av ukjent årsak ,, ble i alle fall lovt frokost kvelden før. Dagen etter var det frokost servering,. Frokosten var helt ok, lite utvalg og nesten ingen frisk frukt og grønt. . Alt i alt et greit hotell som nok er litt høyt priset i forhold til standard.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, IngarPedersen
Verkshotell, Front Office Manager på Verkshotellet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2020

thank you for your response.
sorry for the misunderstanding with the breakfast serving.
we are updating and renovating some things in the Hotel to better our offer now in 2020
and we offer breakfast every day by now.

Hope to have you as our guest again.

Kind regards Verkshotellet

Anmeldt 2. mai 2019

Kjempe god service, hyggelig personell. Det er et nokså enkelt hotell, og ok størrelse på rom. Vi var her en helg, og hadde et fint opphold. Frokostutvalget er så som så. Muligens dette endres noe om det er flere folk på hotellet (sesong). Maten var knall god, den kan anbefales. Dusj var stor, ellers litt lite bad. Manglet knagger på badet til å henge opp klær og diverse. Dette kunne de oppgradert enkelt.
Fint opphold, kommer igjen.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, salten89

Hello and thank you for your response.

Our breakfast offer is wider in the main summer season due to in spring season we have a lower and variation in occupancy during the week.

We are happy you enjoyed the food.
We are updating and renovating some things in the hotel right now so by that there will be more usable storage set in place in the rooms.

Hope to have you as our guests again in the future.

Kind regards Verkshotellet

Anmeldt 14. august 2017

Ankom hotellet lørdag ettermiddag etter en lang gåtur og hadde sett frem til god middag og et hyggelig opphold. Hadde bestilt oppgradert rom med kingsize bed. Fikk rom med enkeltsenger inntil hverandre. Sengene var gode og rommet helt greit men ikke helt det vi hadde blitt lovet. Hotellet har en fristende meny på nettsiden. Da vi kom var menyen erstattet med enkle lunchretter som burger, cæsarsalat, fiskesuppe og kyllingvinger... Endte opp med en burger med tørt brød (fra frysedisken?). Syntes synd på ferievikarene som var på jobb. Mangel på opplæring var tydelig... Frokost var helt ok men utvalget var veldig enkelt.

Alt i alt for dyrt med 1500 kr for såpass dårlig matservering. Angret på at vi ikke dro til Tau eller Hjelmeland og overnattet der.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, HVH007
Anmeldt 6. august 2017

Vi bodde her to netter mens vi gikk Preikestolen. Veldig trivelig hotell, og imøtekommende betjening! Så deilig å merke at man er velkommen med hund! Fin utsikt over fjorden fra vårt rom (310). Vi fikk turtips av hun som tok imot oss, og gikk en fin rundtur på en øy like ved hotellet, Jørpelandsholmen. Anbefales! Deilig laks, vi bestilte begge samme rett den andre kvelden! Gode senger.

Romtips: Be om rom med utsikt mot fjorden!
Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, BeritN_13