Priceline
Gratis avbestilling frem til 15.08.22
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 17. juni 2021 via mobile enheter

Lite og koselig hotell. Det var ingen til stede i resepsjonen da vi kom, men det hadde vi fått informasjon om på sms sammen med kode på nøkkelboksen, hvor nøkkelen til rommet vårt lå. Det første som møter oss i resepsjonen er en uforklarlig lukt. Vi vet ikke hva lukten kom av, men den var ubehagelig. Rommet var greit, men badet var slitt. Vi hadde bestilt superior rom, hvor det sto at det ville være en stor dobbeltseng. Det var 2 enkeltsenger som sto inntil hverandre.,
Frokosten var grei. Det er ikke som frokosten på de store hotellkjeden, så er du ute etter det, må du velge ett annet sted. Men det var absolutt god frokost med ferskt brød, pålegg og frukt.
Da vi var der møtte vi til sammen tre unge gutter/menn som jobbet både i resepsjonen og på kjøkkenet. De var utrolig serviceminded og gjorde oppholdet bra. Kort kjøretur til Preikestolen,Lysefjorden og Stavanger.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Eva C
Anmeldt 20. august 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger fint til med utsikt ut over fjorden. Det er det beste jeg kan di om dette hotellet. Ingen var tilstede i resepsjonen da vi ankom. Vi skulle være det i to nettet og ble bedt om å betale før vi ble anvist rom. Det verste var støy fra biler døgnet rundt. Aldri ro, umulig å sove.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Kjeros
Anmeldt 27. juli 2020

Sentral beliggenhet - kort vei til butikker, hovedveien og Preikestolen. Rolig beliggenhet. Parkering utenfor hotellet. Glutenfritt brød til frokost. Veldig hyggelig betjening.
Litt enkelt rom - manglet bl.a. TV. Et kjøleskap hadde også vært fint.

Romtips: Hotellet har familierom for 4 personer
1  Takk, kn_rhe
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Vi måtte ta inn på hotell siste natta vi var i jørpeland pga mye regn. Og dette hotellet tok imot hundene våre også. Vi fikk familierom. Utrolig fornøyd med det. Dette stedet anbefaler jeg. Utrolig flott.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Holmen83
Anmeldt 2. november 2019

Dette hotellet er et budget hotell sentralt på Jørpeland,, rommet(dobbeltrom) var stort nok med god seng og romslig bad. Kunne gjærne vært lystette gardiner i vinduene. Skuffende at det ikke ble noe frokost første dagen av ukjent årsak ,, ble i alle fall lovt frokost kvelden før. Dagen etter var det frokost servering,. Frokosten var helt ok, lite utvalg og nesten ingen frisk frukt og grønt. . Alt i alt et greit hotell som nok er litt høyt priset i forhold til standard.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, IngarPedersen
Verkshotell, Front Office Manager på Verkshotellet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2020

thank you for your response.
sorry for the misunderstanding with the breakfast serving.
we are updating and renovating some things in the Hotel to better our offer now in 2020
and we offer breakfast every day by now.

Hope to have you as our guest again.

Kind regards Verkshotellet