Gratis avbestilling frem til 08.10.22
Orbitz.com
Travelocity
eDreams
Anmeldt 5. september 2021

Svært lite hjelpsomt personale. Reklamerer med TV på rommene men ingen stikkontakt å koble det i, heller ikke til nattbordslampene, resepsjonen stenger svært tidlig så en forgrener / skjøteledning var ikke lett å få tak på.
Relativt urent rom, ingen såpe til hender eller i dusjen. Dårlig isolert og svært lytt.

Hotellet skryter også av restaurant og en ekstremt hyggelig TV-stue, men heller ikke TV-stuen hadde et fungerende TV, denne er heller ikke spesielt hyggelig med 4 digre stoler dyttet inn på 4 kvm.
Vi kom til hotellet kl. 16 på en lørdag, restauranten var allerede stengt og vi fikk beskjed om at vi skulle ha forhåndsbestilt mat.

Upside: Kort vei til Preikestolen, basic frokost.

Dato for oppholdet: september 2021
2  Takk, P2275WKjoachimk
Anmeldt 18. august 2021

To særdeles hyggelige damer gjør sitt ytterste for å ønske oss velkommen til gards, sørger for en tørsteslukker etter en lang kjøretur og beklager at de ikke har mat å tilby når vi ikke har bestilt på forhånd. Men hva gjør vel det når nabohuset som er omgjort til restaurant, har god mat.
Selve hotellet er spartansk oppusset, og en del gjenstår før Verkshotellet blir det "lykkeredet" det har potensiale til å bli.

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, kleppah
Anmeldt 16. august 2021

Bra service og hyggelig personell. OK frokost, ikke det beste utvalget men nok til å bli en bra frokost. Rolig selv om det ligger i sentrum, sentralt og bra beliggenhet. Fin uteplass hvor det hadde vært fint om man kunne få en kaffe kopp og litt å bite i.

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, ingevelt
Anmeldt 17. juni 2021 via mobile enheter

Lite og koselig hotell. Det var ingen til stede i resepsjonen da vi kom, men det hadde vi fått informasjon om på sms sammen med kode på nøkkelboksen, hvor nøkkelen til rommet vårt lå. Det første som møter oss i resepsjonen er en uforklarlig lukt. Vi vet ikke hva lukten kom av, men den var ubehagelig. Rommet var greit, men badet var slitt. Vi hadde bestilt superior rom, hvor det sto at det ville være en stor dobbeltseng. Det var 2 enkeltsenger som sto inntil hverandre.,
Frokosten var grei. Det er ikke som frokosten på de store hotellkjeden, så er du ute etter det, må du velge ett annet sted. Men det var absolutt god frokost med ferskt brød, pålegg og frukt.
Da vi var der møtte vi til sammen tre unge gutter/menn som jobbet både i resepsjonen og på kjøkkenet. De var utrolig serviceminded og gjorde oppholdet bra. Kort kjøretur til Preikestolen,Lysefjorden og Stavanger.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Eva C
Anmeldt 20. august 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger fint til med utsikt ut over fjorden. Det er det beste jeg kan di om dette hotellet. Ingen var tilstede i resepsjonen da vi ankom. Vi skulle være det i to nettet og ble bedt om å betale før vi ble anvist rom. Det verste var støy fra biler døgnet rundt. Aldri ro, umulig å sove.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Kjeros