“Sjarmerende!”
Anmeldelse av Villa Rosehagen

Villa Rosehagen
Vurdert som nr. 1 av 10 Restauranter i Jorpeland
Beskrivelse: Rosehagen kultur & næringspark er ein historisk trevilla som ligg vakkert til i stor hage med utsikt over Jørpelandsvågen sentralt på Jørpeland i Ryfylke. Kafedrift med tilbehør av fersk bakverk står i fokus med kvalitetsmat på mange område, alt frå lokal produksjon til foredling av god ryfylkemat. Uteservering i hagen når temperatur og vær tillet dette. I tillegg til kafé har Rosehagen eit galleri og selskapslokale, og er tilrettelagt for å kunne ha ulike arrangement ute i hagen som bryllaup, firmafestar, utekonsertar m.m.  Opningstid kafé og galleri: månd-laurd 11-17, sundag stengt. Grupper på kveldstid etter avtale. Velkommen til å bli vår gjest!
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Sjarmerende og hyggelig sted! Vi gikk en tur på Jørpelandsholmen, så en sen lunsj her etterpå. Veldig god mat, enkelt og sjarmerende lokale. En utrolig søt liten butikk på stedet. Om du er i området, må du innom dette stedet.

Takk, Cajbas

Anmeldt 18. august 2021

Villa Rosehagen - praktvilla omgjort til restaurant med meget fin uteplass.
Grei nok mat. Ukyndig, men rask servering. Fine omgivelser. Rent og pent.
Savner et par spennende retter samt vegetarretter på menyen.
Kombinert med opphold på Verkshotellet like ved, er det et must å innta måltider på denne restauranten.

Takk, kleppah
Anmeldt 16. august 2021

Hadde bestilt bord. Det tok litt tid før vi fikk kontakt med betjeningen, men det var meget bra service under middagen. Meget god mat, alle var meget fornøyde. Beliggenhet og atmosfære var bra.
Men det var fredag og vi kunne ikke betale ved bordet så vi måtte stille oss i køen sammen med alle ungdommene som hadde kommet for å sitte ute å drikke. De skulle bestille mang drinker hver og det gikk ikke fort, så det ble ca. 30 minutter i en kø som hadde lite fokus på corona. Dette ødela for opplevelsen som hadde vært så meget bra så langt.
Dette må restauranten få orden på, enten må det være egen kø for mat eller så må man kunne betale ved bordet når det er lang kø.

Takk, ingevelt
Anmeldt 14. august 2021

Ein flott plass! Vi hadde bestilt bord til lunch ein laurdag og vart motteken på beste vis. Hyggelig betjening og god mat. Vi kjem gjerne tilbake,

Takk, TrailBlazer300889
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

God mat og hyggelig, rask og oppmerksom service. Lokalet og Hagen har historie som formidles godt. Forhandler av lokale håndverksprodukter, og historie. Et hyggelig besøk

Takk, Voyager24188380896

Reisende som så på Villa Rosehagen, så også på

Har du vært i Villa Rosehagen? Del dine erfaringer!