“Helgetur og teltshow”
Anmeldelse av Villa Rosehagen

Villa Rosehagen
Vurdert som nr. 1 av 10 Restauranter i Jorpeland
Beskrivelse: Rosehagen kultur & næringspark er ein historisk trevilla som ligg vakkert til i stor hage med utsikt over Jørpelandsvågen sentralt på Jørpeland i Ryfylke. Kafedrift med tilbehør av fersk bakverk står i fokus med kvalitetsmat på mange område, alt frå lokal produksjon til foredling av god ryfylkemat. Uteservering i hagen når temperatur og vær tillet dette. I tillegg til kafé har Rosehagen eit galleri og selskapslokale, og er tilrettelagt for å kunne ha ulike arrangement ute i hagen som bryllaup, firmafestar, utekonsertar m.m.  Opningstid kafé og galleri: månd-laurd 11-17, sundag stengt. Grupper på kveldstid etter avtale. Velkommen til å bli vår gjest!
Anmeldt 23. august 2021

Hadde bestilt bord til kl 1430 lørdag 21.08. Var ute i god tid. Vi spurte om det bestilte bordet car vårt. Fikk ingen respons. Først kl 1515 fikk vi bestilt. Dette ble være veldig dårlig. Etter mer venting, kom maten. Den var god. Vi har brukt Rosehagen flere ganger, og har vært veldig fornøyde. Men dette ble en gedigen nedtur. Kommer gjerne tilbake, med da til mye bedre service.

Takk, torst2015

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Hadde bestilt bord. Etter at vi hadde bestilt mat og drikke så måtte vi vente i 35 minutter på første drikke. Maten fikk vi etter 1 time og 10 min. Spurte servitører om hvor lenge vi måtte vente. Hun skulle undersøke, kom aldri tilbake og ga beskjed om ventetid.
Bestilte Blåskjell til forett og Entrecote til hovedrett. Fikk Blåskjell uten brød og smør. Måtte be om å få dette. Skulle vært med på foretten. Entrecoten ble bestilt medium stekt. Den ble servert gjennomstekt.
Veldig dårlig alt sammen rett og slett!

Takk, 727meretej
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Sjarmerende og hyggelig sted! Vi gikk en tur på Jørpelandsholmen, så en sen lunsj her etterpå. Veldig god mat, enkelt og sjarmerende lokale. En utrolig søt liten butikk på stedet. Om du er i området, må du innom dette stedet.

Takk, Cajbas
Anmeldt 18. august 2021

Villa Rosehagen - praktvilla omgjort til restaurant med meget fin uteplass.
Grei nok mat. Ukyndig, men rask servering. Fine omgivelser. Rent og pent.
Savner et par spennende retter samt vegetarretter på menyen.
Kombinert med opphold på Verkshotellet like ved, er det et must å innta måltider på denne restauranten.

Takk, kleppah
Anmeldt 16. august 2021

Hadde bestilt bord. Det tok litt tid før vi fikk kontakt med betjeningen, men det var meget bra service under middagen. Meget god mat, alle var meget fornøyde. Beliggenhet og atmosfære var bra.
Men det var fredag og vi kunne ikke betale ved bordet så vi måtte stille oss i køen sammen med alle ungdommene som hadde kommet for å sitte ute å drikke. De skulle bestille mang drinker hver og det gikk ikke fort, så det ble ca. 30 minutter i en kø som hadde lite fokus på corona. Dette ødela for opplevelsen som hadde vært så meget bra så langt.
Dette må restauranten få orden på, enten må det være egen kø for mat eller så må man kunne betale ved bordet når det er lang kø.

Takk, ingevelt

Reisende som så på Villa Rosehagen, så også på

Har du vært i Villa Rosehagen? Del dine erfaringer!