“Orkdal grill og pizza”
Anmeldelse av Orkdal Grill Og Pizza As

Orkdal Grill Og Pizza As
Vurdert som nr. 4 av 10 Restauranter i Orkanger
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Saftig hamburger tallerken biffsnadder kyllingsnader pizza kebab tallerken løvbiff kyllingkebab tallerken

1  Takk, 686zaferh

Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Her fikk datteren vår velge akkurat det hun ville selv på sin glutenfrie pizza. Smakte veldig godt så hun.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Hilde Merete Ha... S
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Maten er bra, både pizzaen og kebaben er god. En plass med mye støy og gjennomgang med mye folk da dette brukes som et venterom for bussholdeplass. Hyggelig betjening. Kunne ha ordnet opp en bedre lekeplass for barna, når de først har et opplegg for dette.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 101tinaa
Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Mye mat for pengene, maten er ok.Rimelige priser. Kjempe trivelige folk som jobber der, så blide og fornøyde. Passer perfekt med junk food restaurant ved siden av busstasjonen

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, Ingerk85
Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Vi stoppet på Orkdal Grill og Pizza for en matbit langs veien. Pizzaen var kjempegod og servicen helt på topp. De ansatte gjorde sitt ypperste for at vi skulle ha det perfekt, hunden fikk til og med servert melk! Vi vil anbefale Orkdal Grill og Pizza på det sterkeste!

Dato for besøk: juli 2017
2  Takk, Ingrid Nilsen F

Reisende som så på Orkdal Grill Og Pizza As, så også på

Har du vært i Orkdal Grill Og Pizza As? Del dine erfaringer!