“God mat”
Anmeldelse av Glad I Deig

Glad I Deig
Vurdert som nr. 9 av 11 Restauranter i Orkanger
Beskrivelse: På GID finner du fersk bakverk, kaffe, småretter, lunsj og middag. Kos deg med venner og kjente. Her kan man også arrangere lukkede lag på kveldstid. Vi er Glad I Deig.
Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Jeg å min venninne er veldig godt fornøyd m denne restauranten. D er god mat dær og veldig trivelig betjening. Kanskje litt dyrt men men

Takk, Wenche Halseth A

Anmeldt 24. juni 2018

Ikke mye å si om dette stedet bortsett fra at det ligger i 1 etasje i handlesenteret rett ved busstasjonen på Orkanger. Det betyr at det er mye trafikk i og rundt kafeen uten at det er direkte plagsomt. Vi tok en kaffe og et halvlunkent ostehorn. Med andre ord ikke den helt store opplevelsen, men stort sett som forventet.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 776mortenl
Anmeldt 3. januar 2018

Var her i August og spiste spagetti. Den var ganske smakløs og kjedelig.Lite smak, lite kjøtt og masse spagetti var det vi fikk vi servert. Servicen var etter min mening heller ikke den beste. Som reisende synes jeg det er litt upassende å spørre gjestene hvor de kommer fra.

Ut fra det jeg opplevde her ble dette litt for enkelt.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Bjørn L
Anmeldt 12. november 2017 via mobile enheter

Anbefaler et stopp her for å spise. Rikt og friskt utvalg i disken. Variert meny med gode råvarer. Mye nærmet og økologiske safter. Utrolig bra sted og ikke minst må dette være en av de beste spisesteder på et kjøpesenter! GID på Amfi anbefales!

Dato for besøk: november 2017
Takk, travelmann3

Reisende som så på Glad I Deig, så også på

Har du vært i Glad I Deig? Del dine erfaringer!