“Anbefaler ikke å legge igjen penger her :-)”
Anmeldelse av Restaurant Ministeren

Restaurant Ministeren
Vurdert som nr. 5 av 10 Restauranter i Orkanger
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte forrett, men denne glemte kelneren. Hovedretten var veldig god, men små porsjoner og stive priser. Desserten var dårlig - isen var som en isbit og umulig å spise med skje. Isen hadde også en usmak… Anbefaler ikke å legge igjen penger her :-)

Takk, vildhaug

Anmeldt 16. juni 2020

Vi spiste reinsdyr fra Røros og tallerken fra Trøndelag med rognebær is og konfektkake til dessert. Veldig fin betjening. Maten var nydelig presentert og porsjonene generøse. Veldig fine gode smaker, .og alt var kortreist, f.eks. asparges fra Frosta. Meget solid middag! Kommer gjerne tilbake hit!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 21. desember 2019

Topp kvalitet på fisk og dessert. Hyggelig betjening og koselige omgivelser. Kan varmt anbefale stedet.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, sturlae2019
Anmeldt 26. august 2019 via mobile enheter

Vi var 35 stk som spiste deilig frokost og 3 retters middag , 2 dager etter hverandre. Hyggelige omgivelser , og betjeningen tok godt vare på oss.Men dersom vi ville ha kaffe til desserten , så måtte vi betale for den !! Dette er ikke nordmenn vant med, så her ble det noen reaksjoner.Ellers var alt veldig bra !

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, elisabeth n
Anmeldt 13. august 2019

Vi var på tur gjennom Orkanger og trengte en lunsjstopp. Valget falt på Ministeren. Ikke noe dårlig valg fra vårt ståsted ihvertfall. Kort oppsummert så var servicen meget bra, vi satt ute på baksiden av restauranten da været var på vår side og det å sitte der var veldig ok uten biltrafikk eller annen støy. Maten var absolutt det vi kaller innenfor til en svært akseptabel pris. Maten kom kjapt og ble servert med et smil. Prøv det så gjerne.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Karsten S

Reisende som så på Restaurant Ministeren, så også på

Har du vært i Restaurant Ministeren? Del dine erfaringer!