TripAdvisor
Søk

“Anbefales”

O75 Restaurant, bar & lounge
Vurdert som nr. 1 av 11 Restauranter i Orkanger
Beskrivelse: En veldig koselig restaurant og bar i moderne omgivelser. Ligger i hovedgaten på Orkanger, så det er veldig enkelt å finne oss :-) Vi serverer lunch og middag, og denne restauranten er perfekt for alle aldersgrupper. Vår spesialitet er Tapas, servert av vår spanske kokk Jose. Klikk på vår webside for mer info om vår meny.
Anmeldt 13. september 2019 via mobile enheter

Vi spiste pepperburger og soppstuing burger og det smakte veldig godt! Barna fikk barnemeny som også falt i smak :) Anbefaler denne restauranten i Orkanger!

Dato for besøk: september 2019
Takk, Christina M

Anmeldt 25. august 2019

Spiste Soppis, O2`s navn på restaurantens burger med soppstuing og pommes frites. Særdeles velsmakende rett som kan anbefales. Rikt utvalg av drikke.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Bella7770
Bjorn263, Informasjonssjef på O75 Restaurant, bar & lounge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2019

Takk for din gode tilbakemelding, det setter vi stor pris på :-)

Anmeldt 6. august 2019

God mat og service. Godt humør fra kokken og de øvrige ansatte. Trivelig å være gjest. Anbefales som lunch-sted også for bedrifter i området.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 893svend_ges
Bjorn263, Public Relations Manager på O75 Restaurant, bar & lounge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2019

Tusen takk for din gode tilbakemelding :-)

Anmeldt 14. juni 2019

Dette er den beste baren på Orkanger! Hyggelig personell, og gode drinker. Anbefales på det sterkeste, lager drinker etter ditt behov.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 123polse
Anmeldt 27. mars 2019 via mobile enheter

Stakk innom på hjem veien, da resturanten hadde mottatt gode anmeldelser.
Utrolig god tapas, scampi i olje ble favoritten.
Kommer helt sikkert tilbake.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, hansmajestetolav

Reisende som så på O75 Restaurant, bar & lounge, så også på

Har du vært i O75 Restaurant, bar & lounge? Del dine erfaringer!