“Fryktelig opplevelse”

Legg det til.
Bardshaug Vegkro
Vurdert som nr. 10 av 10 Restauranter i Orkanger
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Betalte 199 kr pr buffet Hår i maten, skittent bestikk og kopper. Ga beskjed til de som jobbet der, både med å gjøre oppmerksom på kasseroller med hår og at det var tomt. Lite reaksjon, én kasserolle på buffet etterfylt Meningsløst å betale nesten 200 kr pr person når det ikke finnes mat å spise, ut over rotmos og surkål skåler. Neste gang blir det burger på Shell i nabobygget. Styr unna buffet her, velg heller en rett å bestille.

1  Takk, elisabethh267

Anmeldt 20. februar 2021 via mobile enheter

Har kjørt forbi mange ganger og som regel ender jeg opp med en burger på stasjonen men i dag bestemte jeg meg for å prøve kroa å må virkelig si jeg ble imponert over standard og mat
Maten og desserten var helt fantastisk anbefaler og øke tempoet på de bak kassa !
Blir et fast stoppe sted for meg og min familie

Dato for besøk: februar 2021
Takk, empiretm
Anmeldt 18. oktober 2020

God mat med mye smak. Bestilte a la carte, ikke buffet. Snitzel med kryddersmør kan anbefales
Kjekt sted å stikke innom, maten kom ganske raskt.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Hege A
Anmeldt 15. februar 2020

Kokker som sjeldent vasker hendene og bruker telefon synlig på kjøkkenet uten å vaske hendene etterpå

Dato for besøk: februar 2020
5  Takk, Robert1654

Reisende som så på Bardshaug Vegkro, så også på

Har du vært i Bardshaug Vegkro? Del dine erfaringer!