eDreams
Gratis avbestilling frem til 31.10.21
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Vi overnattet en natt på Bårdshaug på vår norgesferie og hadde et veldig hyggelig opphold. Rommet var fint, rolig og med gode senger. Både middag og frokost veldig bra. Frokosten ble servert basert på egen frokostmeny bestående av kortreiste råvarer. Flotte oppholdsrom og minneverdig besøk på den gamle herregården er prikken over i’en.Veldig hyggelig og serviceinnstilt betjening som hadde gode kunnskaper om lokalhistorie. Opphold her anbefales for alle som er interessert i norgeshistorie!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 126karih
Anmeldt 18. juni 2020

Alle som arbeider her, viser den riktige serviceinnstillingen. Selve rommet vårt var ganske vanlig, men de offentlige rommene er så flotte, - og det er en veldig morsom utstilling om den opprinnelige eieren av Bårdshaug Herregård og hans spennende liv. Nydelig kortreist mat både til middag og frokost. Skikkelig flotte skinnstoler i restauranten. Veldig bra opphold som frister til gjentagelse!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 18. februar 2020 via mobile enheter

2 netter i forbindelse med kurs utenfor hotellet. Blid og imøtekommende betjening, hyggelig og minnerik atmosfære, rene og funksjonelle rom, men mangler litt «det lille ekstra»
Godt kjøkken, men en av de minst fristende frokosten jeg har opplevt!
Totalt sett «greit nok», men ikke mer - spesielt når jeg tar det høye prisnivået inn i vurderingen. Derfor kun 3 for «noe» som burde strekke seg lengre

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, 522_ysteinb
Anmeldt 14. oktober 2019 via mobile enheter

Fantastisk sted, fantastiske ansatte. Fine rom, veldig gode senger Veldig sentralt, kort vei til alt man trenger av mat og shopping.
Kommer helt klart tilbake hit
Stort pluss at man kan ha med hund

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, LindaT1222
Anmeldt 1. oktober 2019 via mobile enheter

Jeg synes kvaliteten på hotellet er helt fantastisk. God mat og gode senger. Alt man skulle ønske seg.
Kanskje litt dårlig utvalg på frokosten men det går bra.
Flinke kokker må jeg si assa.

Jeg har bare hatt en fin opplevelse takk for den

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Trym Ø