eDreams
FindHotel
Etrip
Agoda.com
Anmeldt 23. mai 2021 via mobile enheter

Historien til Thams-familien og industrieventyret familien har skapt, er alene en begrunnelse for å besøke stedet. Selve hotellet er et pent konferansehotell, mens den historiske bygningen med helt spesielle soverom, hvor kongelige og andre fasjonable gjester har overnattet.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Eop_Norway
Anmeldt 21. september 2020

Hadde bestilt 3 rom i forbindelse med konfirmasjon. Bodde i gammel bygning. Helt greie rom. Frokosten var så dårlig så jeg tror ikke vi har opplevd maken. Det var tomt for alt. Stakkars dem som jobber der. Vi har akkurat reist en uke på Norgesferie men frokosten på Bårdshaug var klart dårligst.

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, Companion261459
Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

I forbindelse med en konfirmasjon bestilte vi to rom på Bårdshaug. Hotellet ligger fint og sentralt til, med den vakre herregårdsbygningen og hotelldelen. Vi bodde i standard pluss rom på hotellet. Disse var fine, med flotte puter og stoler som dro opp inntrykket. Fint med vannkoker og strykebrett tilgjengelig på rommet.

Resepsjonsområdet er også fint og stort, med koselige sittegrupper. Her var det også satt frem kaffekanner/vann/te.

Fredagskvelden hadde vi planer om å spise på hotellet, men det måtte vi skrinlegge. Fikk beskjed om å sjekke menyen på nett, men uten en eneste rett til familiens vegetarianer måtte vi gå for et annet alternativ. Jeg var spent på frokosten, og ble både overrasket og skuffet. Hadde sett for meg en del lokalproduserte varer, og noe var det. Men generelt veldig lite å velge i, og mye var tomt over lengre tid. Syntes synd på de som jobbet der. Flere gjester tuslet rundt og tittet på tomme fat. Små porsjonsskåler med egg og bacon som smakte gummi, youghurt men ingen granola. Kort sagt; skuffende. Her må det tas grep og organiseres på en annen måte. Norske hotell har generelt blitt veldig flinke med frokostservering, og man trenger ikke alltid ha så mye. Men et minstekrav er at man klarer å fylle opp det man tilbyr.

Personalet vi møtte var hyggelige, og rengjøringen var også bra. Dessverre trekker mattilbudet ned.

Dato for oppholdet: september 2020
2  Takk, LineH79
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Vi overnattet en natt på Bårdshaug på vår norgesferie og hadde et veldig hyggelig opphold. Rommet var fint, rolig og med gode senger. Både middag og frokost veldig bra. Frokosten ble servert basert på egen frokostmeny bestående av kortreiste råvarer. Flotte oppholdsrom og minneverdig besøk på den gamle herregården er prikken over i’en.Veldig hyggelig og serviceinnstilt betjening som hadde gode kunnskaper om lokalhistorie. Opphold her anbefales for alle som er interessert i norgeshistorie!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 126karih
Anmeldt 18. juni 2020

Alle som arbeider her, viser den riktige serviceinnstillingen. Selve rommet vårt var ganske vanlig, men de offentlige rommene er så flotte, - og det er en veldig morsom utstilling om den opprinnelige eieren av Bårdshaug Herregård og hans spennende liv. Nydelig kortreist mat både til middag og frokost. Skikkelig flotte skinnstoler i restauranten. Veldig bra opphold som frister til gjentagelse!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Ingeborg56