“Alltid god og mett i magen!”
Anmeldelse av Moon Restaurant Orkanger

Moon Restaurant Orkanger
Vurdert som nr. 2 av 10 Restauranter i Orkanger
Anmeldt 27. august 2021

Når vi er i Orkdal er Moon alltid vårt alternativ for middag - god mat i rikelig porsjoner!
Tilbyr både spicy og lettere retter, noe for en hver smak. Utover hovedrettene er ikke menyen så veldig stor, men vårt barn på tre år liker de milde rettene også. De har nok mulighet for å tilpasse.

Bortsett fra ved fullt hus, er det rask levering av mat.
Absolutt verdt et besøk!

1  Takk, norbaggis

Anmeldt 12. februar 2021 via mobile enheter

Dette er stamrestaurantwn vår når vi ikke orker å lage en god søndagsmiddag.
De skuffer aldri! Vi har hentet mye take away i disse koronatider.
Vennlig personale, og fine omgivelser i et ærverdig hus midt i sentrum.
Anbefales!

Dato for besøk: februar 2021
Takk, Bibniconline
Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

Hadde hørt om denne restauranten, så når vi tok turen hit til orkanger måtte vi stikke innom. Det angrer vi ikke på. Veldig fornøyd med maten, gode porsjoner og selv mannen ble god og mett. Hyggelig betjening. Vi kommer tilbake.

Dato for besøk: september 2020
Takk, holdpustn
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

God mat og fine lokaler. Savner litt atmosfære da, ingen levende lys på bordene og ingen musikk i bakgrunnen. Så det trekker litt ned for oss.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Eirin H
Anmeldt 5. februar 2020 via mobile enheter

God og rimelig mat. Rause porsjoner. Hyggelig og hjelpsom betjening. Fint lokale. Har også takeaway.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, hillevis2014

Reisende som så på Moon Restaurant Orkanger, så også på

Har du vært i Moon Restaurant Orkanger? Del dine erfaringer!