“Thaimat i Verdal”

Legg det til.
Pook Thaimat
Vurdert som nr. 4 av 11 Restauranter i Verdal
Anmeldt 7. november 2018

Helt grei hjemmelaget Thaimat, vel mye tempura, men greit nok, de hadde også thai øl. :-) Ligger sentralt i Verdal, koslige lokaler

Dato for besøk: august 2018
Takk, Vidar K

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Uten tvil Verdal's beste thairestaurant og barnas favoritt, smakfull og god mat laget fra bunnen. Terningkast seks

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Ole H
Anmeldt 23. august 2017 via mobile enheter

Nydelig mat og koslig plass med fin servering.ligger i sentrum plasseringen er ok.Flink og snar betjening.så dette stedet anbefaler jeg virkelig.Ferske fine råvarer et stort +Masse godt og velge mellom og har prøvd litt av hvert.Mat kan også bestilles og taes med hjem

Dato for besøk: august 2017
Takk, Camilla1960_11
Anmeldt 16. august 2017

Det serveres en god og rimelig buffet på søndager. All mat jeg har fått her har vært smakfull og god.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Laksholm
Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

En trivelig restaurant , med god mat og hyggelig betjening Det et verdt et besøk viss du er glad i Thai mat

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Inspiration799428

Reisende som så på Pook Thaimat, så også på

Verdal, Verdal kommune
Verdal, Verdal kommune

Har du vært i Pook Thaimat? Del dine erfaringer!