“Lang tid og ok mat”
Anmeldelse av Good Fortune Restaurant

Good Fortune Restaurant
Vurdert som nr. 7 av 12 Restauranter i Verdal
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Tok lang tid å få maten, og maten kom veldig spredt. Sursøt-sausen smakte tomat (muligens blandet med ketsjup?). Maten var grei ellers.

Takk, Kristin J

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Etter utallige timer i bil var det utrolig godt å kunne sette seg ned her og slappe litt av med god mat. Var en utrolig hyggelig dame som ga oss mega service selv om det var nært stengetid. Anbefales

1  Takk, 420arnhild
Anmeldt 1. januar 2020 via mobile enheter

Meget god mat, og god service.
Kaffen smakte også godt, ikke ofte man får så god kaffe. Kjøpte også dessert, som var veldig god.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, fruschivas
Anmeldt 18. desember 2019 via mobile enheter

Vi spiste middag. Raskt levert. Jeg ville ha en sterk rett, jeg ble advart. Den var sterk, men ikke uutholdelig, maten var så sterk akkurat slik den bør være. Det eneste som trakk ned var hermetisk sopp. Begge i selskapet var fornøyd.

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, rosakiss
Anmeldt 24. august 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening- men bestillingen tok altfor lang tid. Forretten kom etter 40 min. Senere ankomne gjester fikk servering før oss. Mindre enn halvfull restaurant. Presiserte ingen løk grunnet allergi- men dette ble glemt. Små porsjoner og mikrovarmet saus med klumper. Tempuraen ble vassen grunnet for lav temp eller for kort tid i frityren.

Dato for besøk: august 2019
Takk, HavardVuk

Reisende som så på Good Fortune Restaurant, så også på

Verdal, Verdal kommune

Har du vært i Good Fortune Restaurant? Del dine erfaringer!