“Fantastisk pizza!”
Anmeldelse av Skalden

Skalden
Vurdert som nr. 3 av 11 Restauranter i Verdal
Anmeldt 15. juli 2020

Kanonbra italiensk pizza! Dette stedet holder høyt nivå på maten. I følget vårt ble det også spist en kyllingsalat som ble omtalt som særdeles god. Barna spiste også pizza. Rimelig barnemeny med drikke inkludert. Mange besøkende denne solfylte dagen på Stiklestad, men ventetiden var ikke for lang. Cirka 25-30 min før alt kom på bordet.

Takk, AndreasLeenderts

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Vi overnattet på Scandic Stiklestad og bestemte oss for å gi restauranten en sjanse. Det svarte så veldig til forventningene! Vi var to voksne og to ungdommer som bestilte sliders, biff og pizza. Alt var svært spennende og apetitlig anrettet og all maten smakte helt nydelig. Maten kom raskt og servicen var på topp. Vi anbefaler Skalden restaurant!

Takk, 151sisselb
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte biff og to pizzaer. Alt smakte forsåvidt godt, men når man har ventet i en og en halv time og varslet fem ganger om hva vi mangler på bordet blir det for amatørmessig. I tillegg manglet det ingredienser på pizzaen som man hadde gått tom for. Den andre pizzaen hadde store mengder mel på undersiden, men smakte godt etter at melet var skrapt bort. Biffen var og smakte godt, med godt tilbehør.
Mye mangler tydeligvis i kommunikasjonen mellom kassen og kjøkkenet. Bordnummerering kan kanskje være en idé?

Takk, 101jonh
Anmeldt 9. desember 2019 via mobile enheter

En restaurant i hotellet med mat for en hver. Rolige og trivelige omgivelser. Med et personale som vil at du skal ha det bra. God plass.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, elisI1123ED
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Det er andre gang vi overnatter på Scandic Stiklestad, og spiser på hotellrestauranten. Skalden restaurant har en spennende meny med endel lokalmat. Men våre tenåringer syntes det var litt for mye fancy tilbehør på flere av rettene. Restauranten er koselig og uformell, og det er også flotte forhold for å spise utendørs. Veldig trivelige servitører. I år ble også frokosten servert i restauranten, noe som fungerte greit.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Hellebor

Reisende som så på Skalden, så også på

Verdal, Verdal kommune

Har du vært i Skalden? Del dine erfaringer!