“Tipp topp 👍”
Anmeldelse av Skalden

Skalden
Vurdert som nr. 5 av 12 Restauranter i Verdal
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Veldig godt fornøyde med maten her. Ordentlig god pizza av kvalitetsråvarer samt delikate og smakfulle salater. Spiser gjerne her igjen.

Takk, morcinho

Anmeldt 9. mai 2021 via mobile enheter

Maten er svært bra, får trekk på grunn av utlevert feil drikke og servert take-away i isopor når vi skulle egentlig på et resturangbesøk og spise maten der.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 177haraldl
Anmeldt 19. september 2020

Mat og service var langt over hva vi hadde forventet. Helt nydelig mat (4 retters) til meget overkommerlig pris. Anbefales for en god matopplevelse!

Dato for besøk: september 2020
Takk, Svein B
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Litt anonymt sted man ikke har så store forventinger til, men som innfrir til de grader! En av de beste italienske pizzaene vi har spist. Fantastisk bra!

1  Takk, 699lindad
Anmeldt 15. juli 2020

Kanonbra italiensk pizza! Dette stedet holder høyt nivå på maten. I følget vårt ble det også spist en kyllingsalat som ble omtalt som særdeles god. Barna spiste også pizza. Rimelig barnemeny med drikke inkludert. Mange besøkende denne solfylte dagen på Stiklestad, men ventetiden var ikke for lang. Cirka 25-30 min før alt kom på bordet.

Takk, AndreasLeenderts

Reisende som så på Skalden, så også på

Verdal, Verdal kommune

Har du vært i Skalden? Del dine erfaringer!