“En så uprofesjonell restaurant er det bare å holde seg unna!”
Anmeldelse av Victoria Restaurant

Victoria Restaurant
Vurdert som nr. 6 av 12 Restauranter i Verdal
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Utrolig dårlig service. Var der med familien ikveld og en flink servitør som ga god service og noterte ned bestillingene våre. Da maten kom ut var denne feil og kokken kom til å med ut i restauranten for å kjefte på servitøren som tok imot bestillingen forran en masse kunder.
Noe så uprofesjonelt har jeg aldri opplevd. Denne kokken bør ta sin hatt og gå. Har ingenting i et slikt yrke å gjøre.
Stakars servitøren!!
Hun var faktisk den profesjonelle i denne situasjonen tross sin unge alder.
Hit kommer vi aldri tilbake for dette er en bedrift som ikke kan å behandle sine ansatte på en ok måte. Anbefaler absolutt å se etter andre plasser å spise god mat med venner eller familie.

Dato for besøk: september 2021
5  Takk, Kristine-Hagen78

Anmeldt 2. november 2020

Kjempegod mat og store porsjoner, delikat anrettet. Bifffene var veldig møre og perfekt stekt. Mye spennende på menyen. Verdt å kjøre fra Stjørdal for å spise her!

Takk, Bodil R
Anmeldt 17. oktober 2020 via mobile enheter

Har du ikke besøkt denne restauranten enda så er det på tide.Restauranten er en av de beste på Verdal akkurat nå.Spennende retter,store porsjoner og mat tilrettet på ypperlig vis og av ypperste kvalitet.Anbefales på det sterkeste.

Takk, oddgeirt
Anmeldt 17. oktober 2020 via mobile enheter

Utrolig god mat, trivelige lokaler og hyggelig betjening. Det tok litt tid før vi fikk maten, men det var det verdt. Anbefales virkelig. Verdals beste resteurant?

Takk, spagatn
Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

På vei sørover etter E6 lette vi etter en plass å spisemiddag. Passert Verdal sentrum dukket dette stedet opp på venstre side. Vi var sultne og tok sjansen. Det kom vi ikke til å angre på. Hyggelig og oppmerksom motagelse, spennende meny på bordet og bestilling og servering ved bordet og maten smakte meget bra. Rettene var litt store men en av oss spiste opp og en fikk med seg resten i en lite aluform. Hit kommer vi tilbake.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, PerTore

Reisende som så på Victoria Restaurant, så også på

Verdal, Verdal kommune

Har du vært i Victoria Restaurant? Del dine erfaringer!