Orbitz.com
eDreams
Agoda.com
StayForLong
Anmeldt 18. mai 2020

Et lite privateid hotell med sjarm og sjel. Veldig trivelig vertinne. Veldig rent, enestående service. Ble servert en god frokost. Gratis parkering. Fikk virkelig valuta for pengene. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, Natagra1
Anmeldt 8. desember 2019 via mobile enheter

Hadde ei overnatting på Verdal hotell. Enkelt, eldre hotell med helt greie rom og med ei god seng til en litt gåen rygg. Hyggelig betjening og kjempegod frokost. Restaurant med god jilemat når vi var der. Jeg kommer tilbake.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, VERDAL63
Anmeldt 24. august 2019 via mobile enheter

Ble møtt av en meget hyggelig dame i resepsjonen. Forhåndsbestilling uten problemer. Greit rom. Ypperlig frokost og behjelpelige og hyggelige ansatte. Lite folk (fredag/lørdag) Trenger kanskje en samlende happening som trekker folk.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, HavardVuk
Anmeldt 1. august 2019

Skulle overvære Olav spelet på Stikklestad og booket inn på Verdal Hotel. Jeg har vært på en rekke hoteller rundt i verden men aldri bli mottatt av hyggeligere person en vertinnen på dette hotellet. Meget pent og velholdt med super god mat , både til middag og frokost . Rommet var meget bra med gode senger og var utstyrt med kjøle skap.
Dette hotellet anbefaler jeg på det sterkeste.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, pensjonist2015
Wander43061985976, Eier på Verdal Hotell AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2019

Hei, tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Så hyggelig med så fornøyde gjester :) Vi setter virkelig pris på det. Ikke vanskelig å være hyggelig når man har så mange flotte gjester. Takk for at du/dere valgte å bo hos oss!

MVH alle oss på Verdal Hotell

Veronika

Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Håndukene var ikke byttet, søppelbøtta var ikke tømt og det fantes ikke noe vannglass på rommet. Rett og slett langt under forventet service! Når vi påpekte dette i resepsjonen fikk de stuepiken til å komme å unnskylde til oss, er det dlik man behandler ansatte?

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, 789olef