Priceline
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Overnattet ei natt på vår tur sørover og ble svært positivt overrasket! Det er ikke det mest moderne hotell, MEN en veldig god service, gode senger, deilig dusj og kjempegod frokost gjorde hele overnattingen til en luksusopplevelse!

Til frokost var det hjemmebakt brød med meråker bacon og sagalaks fra Steinkjer, helt utrolig godt, noe som understreker hvor viktig råvarene er. Her har virkelig hotellet en stolthet i det de gjør og det er så godt å se! Vil absolutt anbefale å overnatte her!

Stort pluss for hundevennlig hotell, her ble hundene tatt godt i mot! Vi kommer tilbake ved en senere anledning!

1  Takk, Cylone
Anmeldt 18. mai 2020

Et lite privateid hotell med sjarm og sjel. Veldig trivelig vertinne. Veldig rent, enestående service. Ble servert en god frokost. Gratis parkering. Fikk virkelig valuta for pengene. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, Natagra1
Anmeldt 8. desember 2019 via mobile enheter

Hadde ei overnatting på Verdal hotell. Enkelt, eldre hotell med helt greie rom og med ei god seng til en litt gåen rygg. Hyggelig betjening og kjempegod frokost. Restaurant med god jilemat når vi var der. Jeg kommer tilbake.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, VERDAL63
Anmeldt 24. august 2019 via mobile enheter

Ble møtt av en meget hyggelig dame i resepsjonen. Forhåndsbestilling uten problemer. Greit rom. Ypperlig frokost og behjelpelige og hyggelige ansatte. Lite folk (fredag/lørdag) Trenger kanskje en samlende happening som trekker folk.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, HavardVuk
Anmeldt 1. august 2019

Skulle overvære Olav spelet på Stikklestad og booket inn på Verdal Hotel. Jeg har vært på en rekke hoteller rundt i verden men aldri bli mottatt av hyggeligere person en vertinnen på dette hotellet. Meget pent og velholdt med super god mat , både til middag og frokost . Rommet var meget bra med gode senger og var utstyrt med kjøle skap.
Dette hotellet anbefaler jeg på det sterkeste.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, pensjonist2015
Wander43061985976, Eier på Verdal Hotell AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2019

Hei, tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Så hyggelig med så fornøyde gjester :) Vi setter virkelig pris på det. Ikke vanskelig å være hyggelig når man har så mange flotte gjester. Takk for at du/dere valgte å bo hos oss!

MVH alle oss på Verdal Hotell

Veronika