Siw Anette H
    67.0 km fra Verdal Hotell AS
    75.2 km fra Verdal Hotell AS
    Se flere hoteller i Verdal
    Anmeldt 12. juli 2020

Måtte hastebooke rom hos Verdal hotell da store mengder nedbør satte en stopper for overnatting i telt på ferieturen. 3 småbarnsfamilier ble mottatt med åpne armer, og en utrolig flott service. Rene rom, gode senger, og en flott ordning på frokosten under coronaperioden. Gratis parkering rett foran hotellet er også et kjempepluss! Dette hotellet skal vi booke oss inn på flere ganger.

Takk, 682annikens
    Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Overnattet ei natt på vår tur sørover og ble svært positivt overrasket! Det er ikke det mest moderne hotell, MEN en veldig god service, gode senger, deilig dusj og kjempegod frokost gjorde hele overnattingen til en luksusopplevelse!

Til frokost var det hjemmebakt brød med meråker bacon og sagalaks fra Steinkjer, helt utrolig godt, noe som understreker hvor viktig råvarene er. Her har virkelig hotellet en stolthet i det de gjør og det er så godt å se! Vil absolutt anbefale å overnatte her!

Stort pluss for hundevennlig hotell, her ble hundene tatt godt i mot! Vi kommer tilbake ved en senere anledning!

1  Takk, Cylone
    Anmeldt 18. mai 2020

Et lite privateid hotell med sjarm og sjel. Veldig trivelig vertinne. Veldig rent, enestående service. Ble servert en god frokost. Gratis parkering. Fikk virkelig valuta for pengene. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: mai 2020
    Takk, Natagra1
    Anmeldt 8. desember 2019 via mobile enheter

Hadde ei overnatting på Verdal hotell. Enkelt, eldre hotell med helt greie rom og med ei god seng til en litt gåen rygg. Hyggelig betjening og kjempegod frokost. Restaurant med god jilemat når vi var der. Jeg kommer tilbake.

Dato for oppholdet: desember 2019
    Takk, VERDAL63
    Anmeldt 24. august 2019 via mobile enheter

Ble møtt av en meget hyggelig dame i resepsjonen. Forhåndsbestilling uten problemer. Greit rom. Ypperlig frokost og behjelpelige og hyggelige ansatte. Lite folk (fredag/lørdag) Trenger kanskje en samlende happening som trekker folk.

Dato for oppholdet: august 2019
    Takk, HavardVuk