Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 17. juli 2020

Vi hadde en overnatting her på hjemreisen fra Norgesferie. Det var ingen problem å ha med hund.
Hotellet har gammelt interiør, men var sjarmerende og koselig. Store og rene rom. Betjeningen var sprudlende og veldig behjelpelig. Frokosten hadde veldig godt utvalg og var helt topp.

Takk, siwanetteh
Anmeldt 12. juli 2020

Måtte hastebooke rom hos Verdal hotell da store mengder nedbør satte en stopper for overnatting i telt på ferieturen. 3 småbarnsfamilier ble mottatt med åpne armer, og en utrolig flott service. Rene rom, gode senger, og en flott ordning på frokosten under coronaperioden. Gratis parkering rett foran hotellet er også et kjempepluss! Dette hotellet skal vi booke oss inn på flere ganger.

Takk, 682annikens
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Overnattet ei natt på vår tur sørover og ble svært positivt overrasket! Det er ikke det mest moderne hotell, MEN en veldig god service, gode senger, deilig dusj og kjempegod frokost gjorde hele overnattingen til en luksusopplevelse!

Til frokost var det hjemmebakt brød med meråker bacon og sagalaks fra Steinkjer, helt utrolig godt, noe som understreker hvor viktig råvarene er. Her har virkelig hotellet en stolthet i det de gjør og det er så godt å se! Vil absolutt anbefale å overnatte her!

Stort pluss for hundevennlig hotell, her ble hundene tatt godt i mot! Vi kommer tilbake ved en senere anledning!

1  Takk, Cylone
Anmeldt 18. mai 2020

Et lite privateid hotell med sjarm og sjel. Veldig trivelig vertinne. Veldig rent, enestående service. Ble servert en god frokost. Gratis parkering. Fikk virkelig valuta for pengene. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, Natagra1
Anmeldt 8. desember 2019 via mobile enheter

Hadde ei overnatting på Verdal hotell. Enkelt, eldre hotell med helt greie rom og med ei god seng til en litt gåen rygg. Hyggelig betjening og kjempegod frokost. Restaurant med god jilemat når vi var der. Jeg kommer tilbake.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, VERDAL63