Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Bodde her på gjennomreise med våre to barn. Hotellet ligger i et kjøpesenter, noe som var både litt merkelig og knotete med tanke på ankomst. Siden kjøpesenteret var stengt da vi kom var det heller ingen spisesteder, måtte ned og handle kveldsmat på Rema 1000. Utsikt fra rommet rett ned i senterets handlegate var litt spesielt, men det var i alle fall stille :) Helt grei frokost i thairestaurant, dårlig kaffe. Harde senger med altfor tykke dyner, samt litt slitent bad. Helt greit for en natt, men står ikke i forhold til prisen man betaler.

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, kathwaa
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Fin størrelse på familierommene og gode senger. Bra valg som overnattingssted på vei sør-nord og for besøk til Stiklestad. Ikke noe å utsette på pris va kvalitet. Alt i alt godt fornøyd med oppholdet.

Takk, morcinho