Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 15. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ranja Arntzen, Other på Stiklestad Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mars 2021

Anmeldt 12. juli 2020

Dette er et hotell som tar godt imot barnefamilien. Personalet er hyggelig. Hotellets fellesområder er tiltalende og frokosten var god. Barna elsket de varme pannekakene som ble servert av verdens kanskje hyggeligste trønderdame. Det var også lett å få parkering. Et meget hyggelig opphold.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, sivkallhovd

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det varmer! Hjertelig velkommen tilbake! :)

Anmeldt 7. juli 2020

Et spesielt sted! Spennende historie og beliggenhet. Vi fikk et rent og flott rom, personal var veldig hyggelig. Frokosten var veldig god, selv i koronatider. Ikke så mange besøkende av samme grunn. Anbefales.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, sofyad830

Anmeldt 29. juni 2020

Som del av en større gruppe var vi der nå i juni for en natts overnatting med middag.
Hotellet ligger vegg-i-vegg med Stiklestad kirke; som er verdt et besøk med guide !

Fine rom; lydtette og for vår del vendt ut mot en vei som var helt uten trafikk. Deilig etter lang dags kjøring.

Middag var en 3-retter; med en snadders laksforrett; en indrefilet som virkelig smeltet på tungen og en saus som jeg virkelig verdsatte sammen med potetgrateng. Deilig
Desserten var smakløs dessverre; vi var flere som undret litt på hva det skulle være, men gjettet i retning pasjonsfrukt "panna cotta"....
Helt ok både hvit-/og rødvin til hhv.forrett og hovedrett.

Frokosten var"covid-basert", men det løste de bra i servering av brød, rundstykker, egg etc.
Påleggstallerken var stor; nesten for stor, men med ulikt utvalg under plast.

Som nevnt; norske hotellfrokoster er ikke lenger hva de var når buffet-opplegget har blitt satt "på vent".

Sånn er det bare, Scandic har løst det bra.

1  Takk, guideOslo
RanjaArntzen, Salgssjef på Stiklestad Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2020

Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på! Velkommen tilbake, riktig god sommer!

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Hotell med særpreg og god atmosfære
Flott hotell med særpreg på historisk grunn. Hotellet har god atmosfære, og er kombinert med museum og utstillinger. Jeg har bodd her mange ganger, og er like fornøyd hver gang. Nydelig rom, veldig fint bad og deilig dusj! Her er stille og rolig.
Gratis wifi på rommet og gratis parkering rett utenfor. Fint å ha med hund.
Hyggelig og hjelpsom betjening, både i resepsjon, frokostsal og restaurant.
Koronarestriksjoner gjorde at frokosten ble servert som ferdig dekkede tallerkener - med litt av hvert på. Varm og kald drikke forsynte vi oss med selv.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Toneih
RanjaArntzen, Salgssjef på Stiklestad Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2020

Tusen takk for tilbakemeldingen din, det var hyggelig å høre at oppholdet var bra! Velkommen også neste gang! God sommer!