Travelocity
Expedia.comUSD 129
Orbitz.com
Anmeldt 20. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ranja Arntzen, Other på Stiklestad Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mars 2021

Anmeldt 18. juli 2020

Vi overnattet her på vei hjem fra ferie i Lofoten. Veldig fornøyd med hotellet. Store og luftige rom av høy kvalitet. Rent og pent. Høy standard. Frokosten var meget god til tross for Corona-tider. God service! God service både i resepsjon og i restaurant.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, agundr241555

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det varmer! Hjertelig velkommen tilbake! :)

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en nydelig overnatting på Scandic Hotell. Perfekt for små barn, da det er god plass for de å røre seg, både inne som ute. Hyggelig og serviceminded personalet som ga det lille ekstra. Følte oss veldig velkommen. God mat i restauranten og frokostbuffeen var nydelig og med stort innhold. Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, JessicaSun87

Anmeldt 15. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 12. juli 2020

Dette er et hotell som tar godt imot barnefamilien. Personalet er hyggelig. Hotellets fellesområder er tiltalende og frokosten var god. Barna elsket de varme pannekakene som ble servert av verdens kanskje hyggeligste trønderdame. Det var også lett å få parkering. Et meget hyggelig opphold.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, sivkallhovd