Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 9. august 2020

Vi hadde reservert rom hit som første etappe fra Skien til Bodø, da det ligger ca på halvveien, ble veldig positiv til hotellet, det var enkelt, men helt ok, utrolig gode senger, helt perfekt at det ikke var sengeteppe over dynene, da det er noe av det verste jeg kan tenke meg på hotellrom, så tommel opp fra meg, mye bedre med rent sengetøy rett på senga, kjempegod frokost og ikke minst veldig trivelige ansatte, vi gjorde hva vi kunne for å nå dette hotellet på hjemveien også, selv om det ble litt sent, og heldigvis var det ledig rom, og andre overnatting opplevde jeg som akkurat like bra som første natten, nesten som å komme hjem ;), det er også veldig mye historie inne på hotellet og rundt om på utsiden, så dette hotellet er å anbefale hvis man er sliten, trenger ro, en god seng å sove i (helt stille, bare fuglekvitter på morgenen) og i tillegg er interessert i gammel historie, Fra E6 Verdal tror jeg vi brukte 6-8 minutter til hotellet, og det var det verdt, i disse Corona tider opplevde jeg hotellet som så trygt det kan, håndsprit tilgjengelig over hele hotellet, opplegg i spisesal som gjør at buffet' går i en retning (nesten alle overholdt dette) slik at vi følte vi kunne holde avstand, eneste minus for min del var at jeg kunne ønsket meg litt mer lufting da det var små vinduer, men det er bare pirking:), kommer tilbake ved en annen anledning.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Nine_171
Ranja Arntzen, Other på Stiklestad Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mars 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det varmer. Hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Dette hotellet får våre beste anbefalinger.
Servicen er fantastisk, rommene er flotte og hotellet er spennende for både vi voksne og våre barn, da det også har en meget bra utstilling om historien til Stiklestad. Vi gikk en tur etter at vi hadde sjekket inn, og det er også spennende omgivelser med parken på utsiden. Vi fikk et rom med rene og deilige senger og stort og moderne bad med både dusj og badekar. Jeg syns bildene hotellet selv har lagt inn, viser en mye dårligere standard enn det som faktisk venter deg, så vær forberedt på en positiv overraskelse. Vi kommer garantert hit igjen!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Fagerlie

Takk for fin tilbakmelding, hyggelig å høre at dere hadde et fint opphold! Velkommen tilbake! :)

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Scandic Stiklestad er et nytt og moderne hotell. Det er bygget i tilknytning til selve slagmarken på Stiklestad med scene og tribuner. Det er en pen park. Oppe på ein haug står et minnesmerke over salget den 29 juli 1030. Det ble reist i 1805. Selve hotellet er bygget som en bue og har to etasjer. Det er også bygget et lite museum i tilknytning til hotellet. Dessverre, ingen fotografering, noe jeg synes var litt underlig. Rommene var lyse og pene. Gode senger. Siden hotellet ligger litt avsides for trafikk, kunne vi ha vindu åpent (i annen etasje) uten å oppleve støy. Det er også verdt et besøk i Verdal kirke som ligger like inntil. Hyggelig personell. En liten restaurant i tilknytning til resepsjonsområdet var det også. Her bestilte jeg en taco tallerken. Den var rikelig stor, kylling, salat og brød. Over gjennomsnitt god. I tillegg kjøpte vi lokalølet «STIKLESTATDIR». Veldig bra. Hyggelig personell - god service. Restaurantbesøket kostet Kr. 618,-. Rommet med frukost betalte vi kr. 1.690,-. Anbefales.

2  Takk, AndersZorn

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det varmer! Hjertelig velkommen tilbake! :)

Anmeldt 29. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 27. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels