ScandicHotels.com
FindHotelUSD 142
Anmeldt 12. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Ranja Arntzen, Annet på Stiklestad Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Anmeldt 11. juli 2021

Veldig fin og rolig hotell i fine omgivelser. Servicen var god og hotellet hadde et hyggelig restaurant med god mat. Vi var også fornøyd med rommet, behagelig temperatur og gode senger. Vi sov godt! Kan anbefales!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Stegu77

Så trivelig å høre dette :) Takk for hyggelig tilbakemelding og besøk. Velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Vi bodde i 3 dager på S Stiklestad. Ikke en dag ble rommet gjort rent - tømte søppel - nye håndduker - fylt på med toalettpapir og fylt på for manglende håndsåpe. Dette måtte vi selv hente i resepsjonen, på tross at vi etterlyste sette flere ganger. Etterhvert ble det brukte håndduker som vi spurte i resepsjonen hvor vi skulle gjøre av. De kunne vi legge på gulvet i gangen. De lå der fortsatt da vi dro. Det er ikke mulig å sette ned temperaturen på rommet, så det blir varmt...Det eneste positive med oppholdet: god mat i restauranten og hyggelige ansatte.

Takk, 509esaj
Ranja Arntzen, Other på Stiklestad Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Hei! Takk for tilbakemelding. Beklager opplevelsen dere hadde med renhold. Det har vært noe hektisk, men sånn skal det ikke være allikevel. Normalt scorer vi høyt på renholdet hos oss, og det er viktig for oss. Dette videreformidles slik at det ikke skal skje igjen. Veldig glad for å høre at maten smakte og at ansatte var hyggelig!!! Håper dere tar turen tilbake neste gang dere er i området.

Anmeldt 21. juni 2021

Vi hadde nettopp en helg her,bonusovernatting.Og fikk ett fantastisk stort og flott rom. Rommet var rent og pent,og kjempestort.Det eneste minuset,var at sengen var litt for myk.Vi spiste både frokost og middag her,og var veldig fornøyd med maten.Servitører som springer,og spriter ned bord,men hilser høflig i mellom slagene. Hit kommer vi garantert tilbake.

Romtips: vi lå i 2 etg,og det var svært rolig her.
1  Takk, Anne Marie R
Ranja Arntzen, Annet på Stiklestad Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juni 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake, god sommer!

Anmeldt 17. mai 2021

Dato for oppholdet: mai 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Ranja Arntzen, Other på Stiklestad Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. mai 2021