Bestill nå! Dette hotellet er snart utsolgt.
ScandicHotels.com
1924 av 173 anmeldelser
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Ikke spesielt hyggelig mottakesle, følte oss ikke veldig vekommen! Baren og restauranten var derimot proffe. Maten var bra.
Området rundt hotellet er verd ett besøk, og kirka var veldig «spennende» med en flink guide!

Takk, Steinar N
Ranja Arntzen, Other på Stiklestad Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Hei, og takk for tilbakemelding! Beklager så mye det du skriver om mottakelse. Det gode vertskap er viktig for oss i alle ledd, og dette tar vi selvsagt med oss til forbedring. Godt å høre at dere hadde en fin opplevelse i restauranten og at maten smakte. Velkommen tilbake en annen gang dere er i området!

Anmeldt 29. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 27. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 27. juli 2021

Vi ankom godt utpå kvelden, og ble vel mottatt på hotellet. Vi hadde et familierom som var bra i størrelse. Gode senger, men sovesofaen var ikke noe god å sove på. Flott og innholdsrik frokostbuffet på morgenen.

Takk, ZoeK79

Takk for hyggelig tilbakemelding! Det setter vi pris på. Vi har noen rom med vegghengte køyesenger, som jeg tror fungerer enda bedre som flersengsrom. Håper vi kan losjere dere der en evt annen gang dere trenger overnatting i området. Fortsatt god sommer!

Anmeldt 26. juli 2021

Det var et rolig sted i fine omgivelser. Rommet var bra, og det var god service. Det var lett å finne fram, og gode parkeringsforhold. Frokosten var bra med godt og variert innhold. Jeg kommer helt sikkert til å overnatte her flere ganger.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, BJUtheim
Ranja Arntzen, Annet på Stiklestad Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Takk for hyggelig tilbakemelding! :) Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning. God sommer!