Bestill nå! Dette hotellet er snart utsolgt.
ScandicHotels.com
Anmeldt 5. august 2021

Vi overnattet her ei natt på hjemtur fra Nord-Norge. Frokosten var den beste av samtlige hoteller på turen. Det var god plass og føltes trygt under korona-tida. Utvalget var veldig bra, og hun som lagde maten passet på å fylle på fort med egg og bacon når det begynte å bli tomt. Rommet var moderne og rent. Selve hotellet ligger landlig til rett ved siden av Stiklestad kirke og Viking-langhuset. Her er det ikke noe trafikkstøy. Det var lett å parkere utenfor. Inne i selve hotellet, så det ut som en blanding av hotell og et museum/kunstgalleri med flere ting man kunne se på. Det var fint.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Trokken
Ranja Arntzen, Other på Stiklestad Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. mars 2022

Takk for hyggelig tilbakemelding☺️ Velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Ikke spesielt hyggelig mottakesle, følte oss ikke veldig vekommen! Baren og restauranten var derimot proffe. Maten var bra.
Området rundt hotellet er verd ett besøk, og kirka var veldig «spennende» med en flink guide!

Takk, Steinar N
Ranja Arntzen, Other på Stiklestad Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Hei, og takk for tilbakemelding! Beklager så mye det du skriver om mottakelse. Det gode vertskap er viktig for oss i alle ledd, og dette tar vi selvsagt med oss til forbedring. Godt å høre at dere hadde en fin opplevelse i restauranten og at maten smakte. Velkommen tilbake en annen gang dere er i området!

Anmeldt 29. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 27. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 27. juli 2021

Vi ankom godt utpå kvelden, og ble vel mottatt på hotellet. Vi hadde et familierom som var bra i størrelse. Gode senger, men sovesofaen var ikke noe god å sove på. Flott og innholdsrik frokostbuffet på morgenen.

Takk, ZoeK79

Takk for hyggelig tilbakemelding! Det setter vi pris på. Vi har noen rom med vegghengte køyesenger, som jeg tror fungerer enda bedre som flersengsrom. Håper vi kan losjere dere der en evt annen gang dere trenger overnatting i området. Fortsatt god sommer!