TripadvisorUSD 142
Booking.comUSD 142
FindHotelUSD 142
Anmeldt 17. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ranja Arntzen, Annet på Stiklestad Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mai 2022

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger på historisk grunn like ved Stiklestad kirke. Det er godt med parkeringsplasser rundt og det er gratis. Vi bodde her på vei nordover. Rommene er store og fine, med god plass til bagasje.

Frokosten var meget god og hadde det meste av alt en kunne ønske seg. Vi spiste også middag der, den var også meget god.

Det er et stille hotell, samt med gode senger. Vi fikk rom som het «Grotta», det var ganske mørkt og spesielt innredet.

Romtips: Liker en å lese på rommet, bør en ikke velge «Grotta», da det er mørkt og dårlig belysning.
2  Takk, P1870UJtoms

Takk for hyggelig tilbakemelding! :)
Grotta ble pusset opp av bl.a ansatte under pandemien, og har et spesielt særpreg ;)

Velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 5. august 2021

Vi overnattet her ei natt på hjemtur fra Nord-Norge. Frokosten var den beste av samtlige hoteller på turen. Det var god plass og føltes trygt under korona-tida. Utvalget var veldig bra, og hun som lagde maten passet på å fylle på fort med egg og bacon når det begynte å bli tomt. Rommet var moderne og rent. Selve hotellet ligger landlig til rett ved siden av Stiklestad kirke og Viking-langhuset. Her er det ikke noe trafikkstøy. Det var lett å parkere utenfor. Inne i selve hotellet, så det ut som en blanding av hotell og et museum/kunstgalleri med flere ting man kunne se på. Det var fint.

Takk, Trokken
Ranja Arntzen, Other på Stiklestad Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. mars 2022

Takk for hyggelig tilbakemelding☺️ Velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Ikke spesielt hyggelig mottakesle, følte oss ikke veldig vekommen! Baren og restauranten var derimot proffe. Maten var bra.
Området rundt hotellet er verd ett besøk, og kirka var veldig «spennende» med en flink guide!

Takk, Steinar N
Ranja Arntzen, Other på Stiklestad Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Hei, og takk for tilbakemelding! Beklager så mye det du skriver om mottakelse. Det gode vertskap er viktig for oss i alle ledd, og dette tar vi selvsagt med oss til forbedring. Godt å høre at dere hadde en fin opplevelse i restauranten og at maten smakte. Velkommen tilbake en annen gang dere er i området!

Anmeldt 29. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com