Destinia.com
Booking.comUSD 106
FindHotelUSD 105
Anmeldt 1. september 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ranja Arntzen, Other på Stiklestad Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. mars 2022

Anmeldt 31. august 2021

Positivt overrasket over dette hotellet på historisk grunn. Rommet var ikke noe spektakulært, men tilfredsstilte mine forventninger på en god måte. Gode senger.
Supert med lademulighet (7kW) for el-bil, slik at vi kunne starte med 100% på morgenen.
God frokost. Alle ingredienser virket friske og gode.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, janThomasFlaate

Det var hyggelig å høre☺️ Velkommen tilbake!

Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Deilig og stille. Godt å slippe bylarm rett utenfor vinduet. Fint rom som også hadde en god sofa, stol og bord, som gjorde at vi kunne sitte og slappe av på kvelden. Gode senger og herlig rent rom! Smilende personale. Likte godt utstillingen i 2. Etg, og ikke minst beliggenheten. Anbefales.

Romtips: Gode parkeringsmuligheter
1  Takk, carlad507

Det var hyggelig å høre☺️ Velkommen tilbake!

Anmeldt 22. august 2021

Serviceminded betjenning både i frokostsalen og resepsjonen. Rommet var romslig og hadde det vi trente. Masse spennende kunst i hotellet. Frokosten var bra med det man trenger, skulle jeg trekke for noe må det være kokt bacon og litt dårlig merking for allergikere.

Takk, AnneCathrine

Takk for hyggelig tilbakemelding☺️ Velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Fint stort hotell. Store rom, rent og pent. Gode senger, stort bad, og veldig stille rom. Middag anbefales på hotellet. Retten Sliders, skikkelig digg! Bra frokost, hyggelig betjening som tok seg tid til å steike nye varme egg til oss. Gode parkerings forhold, gratis. Anbefales!

Takk, nftm
Ranja Arntzen, Annet på Stiklestad Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mai 2022

Takk for hyggelig tilbakemelding! :)

Velkommen tilbake ved en senere anledning!