Flott familieopplevelse

Vi var veldig fornøyde med de superflinke guidene og formidlerene på senteret. En lærerik og fin... les mer

Anmeldt 16. juli 2021
morcinho
Oslo, Norge
Spennende og lærerikt

Kjempespennende og veldig interessant. Så supert den jobben som gjøres med å bevare historie og... les mer

Anmeldt 3 uker siden
carlad507
Trondheim, Norge

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Var her med familie. Kikket på kirka og det var en ok opplevelse. Så skulle vi inn på senteret å se på utstilling. Mange i kø ved info. Ei dame på jobb og hun snakket uavbrutt i telefon. Etter 15 min ga vi opp å kjøpe billett. Vi og en annen familie forlot. Elendig å ha en person på jobb i info !!!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, KarlE297
Anmeldt 9. desember 2019 via mobile enheter

Et alldeles fremdragende arangement. Skikkelig gjennomført. Null stress. Du bare går og rusler og ser på det du vil. Masse folk, men du går ikke i kø. Dette er noe for hele familien, både store og små. Muligheten for å handle både mat til jul og fine julegaver for de som har allt.

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, elisI1123ED
Anmeldt 22. oktober 2019

Så en annonse på nættå i avisa ️tenkte at kunne vært trivelig å prøvd:) dro med mormor å farmor, og dama. kjørte oppoverkom dit, igjennom stiklestad_allee'n å senteret lyste mot en. Gikk inn, og fant ett bord. Så over menyen. Og d ble ishavsrøye å innbakt grismed dessert. Ble så mættsatt å var godemt lenge etterpå. Fint intriør å. God atmosfære') får litte historie og, fra vikingetidainntresant å gå rundt der, gjenopplev ting fra fortida. Kjæm gjerne tebake 1 gang#matvrak.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, alexanderflekstad
Anmeldt 29. september 2019 via mobile enheter

Vi var ikke inne, men gikk oss en flott tur rundt på området, da det var utenfor sesongen. Man følte at man var på et historisk sted, fikk tatt masse fine bilder. Kan tenke meg en tur på sommeren når det er virkelig liv der.

Dato for opplevelse: september 2019
1  Takk, 895truder
Anmeldt 19. oktober 2018

Besøkte hotellet for andre gang sommeren 2018. Dette er et hotell som har et stort og trivelig inneareal. Rommene er fine, og frokosten god. Hotellet ligger i landlige omgivelser med en del av vår historiske arv like ved hotellet.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Per S