Historisk sus over plassen.

Godt tilrettelagt, enkelt å finne. Stort område som inviterer til å bli utforsket. Godt... les mer

Anmeldt 10. november 2021
Jens Petter S
Tønsberg, Norge
Flott familieopplevelse

Anmeldt 16. juli 2021
morcinho
Oslo, Norge

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Vi var der fra første omvisning for dagen, og nesten til stengetid. Både voksne og barn var utrolig fornøyd med dagen. Gode omvisninger, og mye god kunnskap hos de ansatte. Trivelig å sitte rundt gruen og høre på historier. 7åringen ville ikke dra derfra!

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, 626camillaf
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Vi var veldig fornøyde med de superflinke guidene og formidlerene på senteret. En lærerik og fin opplevelse for hele familien.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, morcinho
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Interresant museumsbesøk med imponerende kunnskapsrike ansatte. Dette er det beste museumsbesøket eg har vært på

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, ninah531
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Var her med familie. Kikket på kirka og det var en ok opplevelse. Så skulle vi inn på senteret å se på utstilling. Mange i kø ved info. Ei dame på jobb og hun snakket uavbrutt i telefon. Etter 15 min ga vi opp å kjøpe billett. Vi og en annen familie forlot. Elendig å ha en person på jobb i info !!!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, KarlE297
Anmeldt 9. desember 2019 via mobile enheter

Et alldeles fremdragende arangement. Skikkelig gjennomført. Null stress. Du bare går og rusler og ser på det du vil. Masse folk, men du går ikke i kø. Dette er noe for hele familien, både store og små. Muligheten for å handle både mat til jul og fine julegaver for de som har allt.

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, elisI1123ED