“Feiring”
Anmeldelse av Ørens Meieri - STENGT

Ørens Meieri
Beskrivelse: Vi satser på lokalmat og vil gi gjestene følelsen av å sitte i Verdals gamle kornmagasin i bygget ved siden av Verdals gamle meieri anno 1880-tallet. Ørens Meieri åpnet i november 2013. Her har vi hatt en lang sommer og høst med planlegging, oppussing og forbereding. Vår daglig leder Asbjørg Jacobsen brenner for lokal og hjemmelaget mat, og hennes drøm har lenge vært å drive en restaurant som nettopp baserer sine retter på lokal og kortreist mat, så langt mulighetene rekker. I restauranten har vi også laget en butikk der vi vil samarbeide med Trøndelag Mat og ha et lokalmatutsalg. Her vil vi selge råvarer som ost fra Gangstad Gårdsysteri, spekemat fra Sæther Gård med mer, og et utvalg av egne produserte bakverk som brød, flatbrød, knekkebrød.
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Litt tørr lutefisk,kjedelig presentasjon .
Kjedelig juletallerken.Var forventet litt mer spennende retter til prisen vi betalte.

Takk, Frøydis L

Anmeldt 29. oktober 2018

Koslig restaurant med fin beliggenhet, god mat og god service, populær restaurant som kan anbefales. :-)

1  Takk, Vidar K
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, vi var 3 stk som bestilte forskjellige retter. Alle rettene så bra ut og smakte kjempegodt. Friske råvarer. Og servicen her er fantastisk.
Kommer gjerne tilbake.

Takk, trondh339
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Rask middag. Vi var kjedelige fordi alle ville ha burger med curly fries (arti med krølla potet), unntatt en som spiste tacobuffet. Alle likte maten. Rask servering.

Takk, rosakiss
Anmeldt 27. juni 2018 via mobile enheter

Fantastisk kveld sammen med gode gammelnaboer. Ble møtt av en trivelig servitør som vartet opp med en fantastisk lutefisk, servert i to runder. Alt tilbehør en kan tenke seg. Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 513terjeh