“Hyggelig lokale og god service.”
Anmeldelse av Scandic Syv Søstre Restaurant - STENGT

Scandic Syv Søstre Restaurant
Kjøkken: Internasjonalt
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig lokale og god service. Mye godt å velge i. Litt rotete fremstilt med lysark og vi fikk ikke informasjon om dagens tre retter før etter at vi hadde bestilt og overhørte fra nabobordet. Men vi fikk god mat og var fornøyd da vi gikk

Takk, 580karib

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

God og mye mat 07.07.2020. Bra service og Ok bord. Spiste stekt Røye og torske kjaker som var meget god. Mye mat

Takk, torehenningh
Anmeldt 26. februar 2020 via mobile enheter

Veldig serviceinnstilt betjening, med gode anbefalinger. Det ble servert fersk skrei, delikat oppstilling, og det smakte rett og slett nydelig. Sausen er noe av det beste jeg har smakt. Fikk i tillegg en gratis forrett fordi maten tok litt tid, selv om jeg bare ventet i ca 30 minutter fra bestilling. Her skal jeg spise neste gang jeg er i Sandnessjøen igjen.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, nilssindre
Anmeldt 8. februar 2020 via mobile enheter

Middag her i kveld . Hyggelig restaurant med fin atmosfære . Service av kelnere ok.
Spiste forrett og hovedrett med terningkast 4. Jordskokksuppe til forrett og skrei til hovedrett . Variert meny. Kommer gjerne tilbake hit.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, beathel2020
Anmeldt 10. september 2019 via mobile enheter

Fantastisk god mat med gode norske råvarer.
Prøvd nesten alt på menyen etter mange netter på hotellet

Dato for besøk: september 2019
Takk, TrondGundersen82