“Stor spiseopplevelse: hvalbiff og boknafisk”
Anmeldelse av Scandic Syv Søstre Restaurant - STENGT

Scandic Syv Søstre Restaurant
Kjøkken: Internasjonalt
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Spiste hvalbiff og boknafisk - kjempegode begge retter, og veldig hyggelig service, anbefales på det sterkeste

Takk, Monica T

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

I hotellets restaurant får du servert dei lekraste rause porsjonar frå havets festbord, men du kan og velje enklare menyar som gode heimelaga hamburgarar. God mat, og trivelig personale som byr på seg sjølv og har fleksibel haldning.

Takk, anneckap
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig lokale og god service. Mye godt å velge i. Litt rotete fremstilt med lysark og vi fikk ikke informasjon om dagens tre retter før etter at vi hadde bestilt og overhørte fra nabobordet. Men vi fikk god mat og var fornøyd da vi gikk

Takk, 580karib
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

God og mye mat 07.07.2020. Bra service og Ok bord. Spiste stekt Røye og torske kjaker som var meget god. Mye mat

Takk, torehenningh
Anmeldt 26. februar 2020 via mobile enheter

Veldig serviceinnstilt betjening, med gode anbefalinger. Det ble servert fersk skrei, delikat oppstilling, og det smakte rett og slett nydelig. Sausen er noe av det beste jeg har smakt. Fikk i tillegg en gratis forrett fordi maten tok litt tid, selv om jeg bare ventet i ca 30 minutter fra bestilling. Her skal jeg spise neste gang jeg er i Sandnessjøen igjen.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, nilssindre