“Trivelig og hyggelig hotell.”

Scandic Syv Søstre Restaurant
Kjøkken: Internasjonalt
God for: Forretningsmøter, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Buffet, Levering
Anmeldt 5. august 2020

Må prøves. Nydelige hjemmelagede burgere. De var så fantastiske. Kamskjell til forrett. Spennende med en risotto som tilbehør. Utrolig god service, svært så hyggelige servitører. Lønner seg og bestille bord. Anbefaler denne restauranten.

1  Takk, C5326VUthomasl

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Spiste hvalbiff og boknafisk - kjempegode begge retter, og veldig hyggelig service, anbefales på det sterkeste

Takk, Monica T
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

I hotellets restaurant får du servert dei lekraste rause porsjonar frå havets festbord, men du kan og velje enklare menyar som gode heimelaga hamburgarar. God mat, og trivelig personale som byr på seg sjølv og har fleksibel haldning.

Takk, anneckap
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig lokale og god service. Mye godt å velge i. Litt rotete fremstilt med lysark og vi fikk ikke informasjon om dagens tre retter før etter at vi hadde bestilt og overhørte fra nabobordet. Men vi fikk god mat og var fornøyd da vi gikk

Takk, 580karib
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

God og mye mat 07.07.2020. Bra service og Ok bord. Spiste stekt Røye og torske kjaker som var meget god. Mye mat

Takk, torehenningh

Reisende som så på Scandic Syv Søstre Restaurant, så også på

Har du vært i Scandic Syv Søstre Restaurant? Del dine erfaringer!