“Fantastisk middag”
Anmeldelse av Scandic Syv Søstre Restaurant - STENGT

Scandic Syv Søstre Restaurant
Kjøkken: Internasjonalt
Anmeldt 7. august 2021

Flott miljø og god service. God forrett og nydelig hvalbiff med utrolige smaker med god vin til. Anbefales!

Takk, 989meretej

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Familie på 4 (2 barn) som bodde på hotellet. Tre bord ledig når vi kom og ønsket å spise kl 20.30. Fikk beskjed var ledig om en time. Ikke noe smidighet.
Han som stod i baren fikk med vår frustrasjon og ordnet oss mat i baren. Utrolig hyggelig og behjelpelig servitør. God mat og rask servering.
Vi kunne se 3-5 bord stod ledig hele tiden i restauranten. Følte oss ikke særlig godt behandlet.

Takk, Road21430269834
Anmeldt 19. desember 2020 via mobile enheter

Anbefaler et besøk i denne restauranten. Lutefisken smakte nydelig og det var gode porsjoner. Noe jeg er opptatt av når jeg kjøper meg mat ute. Fin stemning i lokalet og en serviceinnstilt og imøtekommende kelner. Normale restaurant priser.
Anbefaler et besøk her

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, beathel2020
Anmeldt 28. september 2020 via mobile enheter

Assortert utvalg av lokale retter fra Helgeland i tillegg til standard internasjonale retter.
Anbefaler fiskesuppen og Boknafisk

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, UnniL
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Familiemiddag med ypperlig servering og betjening.
God og velsmakende mat, store porsjoner, innbydende tillaget.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Thore54