Priceline
Gratis avbestilling frem til 25.08.22
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Vi overnattet 2 netter med familien. Rommene har kjøleskap og stort fint bad. Flott utsikt til «De syv søstre». Meget hyggelig og hjelpsom betjening som ordnet det meste. Gratis kaffe i restauranten. Et godt valg for overnatting i Sandnessjøen.

Takk, VigleikV2021
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Vi lå over her på bår tur langs kystriksveien, grei plass med god service. God frokost som serveres fra kl 07:00. Grei størrelse på rommene og eget bad og wc. God standard og godt renhold. Perdonalet er veldi hjelpsomme og jeg vil anbefale å bruke stedet.

1  Takk, John_Moen
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Vi bodde her noen netter, og hadde et familierom i grei størrelse. Det var en dobbeltseng, og nedfellbar køyeseng. Rommet var ok, men det skortet en del på renholdet. Her har de et stort forbedringspotensial.

Dato for oppholdet: mai 2020
2  Takk, Hellebor
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Meget hyggelig opphold på Napoli nå i sommer. Do dobbeltrom for hele familien.
Rent og pent og helt OK frokost
Fantastisk service fra eier !!
Flott sted og bo om man ikke nødvendigvis trenger å bo i sentrum
Det er gangavstand til hovedgaten (15 min) uansett. Anbefales !!

Takk, thomassM9203QZ
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Små, greie hotellrom med senger som er godt brukt, trenger nye senger da man " faller" inn der andre har sovet. Etter kl 23 er man innelåst, står at man kan bruke bakdøren, men det er en branndør. Står en del i korridoren så ved brann kan det være vanskelig å komme seg ut. Skapet til Brannslangen er åpen. Frokost under covid19-pandemien er ikke etter retningslinjene, så her spiser jeg ikke! Buffet med varm mat og brødskiver man tar selv. Småpakker med pålegg som alle kan ta på. Fysj.

Takk, CarinaTK