Hildrum_1*
2,0 av 5 boblerAnmeldt 27. aug. 2021via mobile enheter
Dato for oppholdet: august 2021
Romtips: Må dere innom så be om ett rom som er vendt i mot veien og bensinstasjon for å slippe å få med...
0.6 km fra Napoli Restaurant Og Motell
    kr 1 922
32.1 km fra Napoli Restaurant Og Motell
41.2 km fra Napoli Restaurant Og Motell
Gratis parkering
Use Polarcamp’s rental boats for fishing, island-hopping or adventures. Photo: TV Klipp
60.5 km fra Napoli Restaurant Og Motell
36.1 km fra Napoli Restaurant Og Motell
Se flere hoteller i Sandnessjøen
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Rimelig og bra overnatting, rene rom, gode senger, hyggelig betjening og solid frokost om en liker å avslutte frokosten med en vaffel eller to. Har ennå tilgode å prøve pizza menyen, men bare dessertmenyen ser imponerende ut. Det får bli neste gang.

Takk, jantesays
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Vi overnattet 2 netter med familien. Rommene har kjøleskap og stort fint bad. Flott utsikt til «De syv søstre». Meget hyggelig og hjelpsom betjening som ordnet det meste. Gratis kaffe i restauranten. Et godt valg for overnatting i Sandnessjøen.

Takk, VigleikV2021
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Vi lå over her på bår tur langs kystriksveien, grei plass med god service. God frokost som serveres fra kl 07:00. Grei størrelse på rommene og eget bad og wc. God standard og godt renhold. Perdonalet er veldi hjelpsomme og jeg vil anbefale å bruke stedet.

1  Takk, John Erling M
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Vi bodde her noen netter, og hadde et familierom i grei størrelse. Det var en dobbeltseng, og nedfellbar køyeseng. Rommet var ok, men det skortet en del på renholdet. Her har de et stort forbedringspotensial.

Dato for oppholdet: mai 2020
2  Takk, Hellebor
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Meget hyggelig opphold på Napoli nå i sommer. Do dobbeltrom for hele familien.
Rent og pent og helt OK frokost
Fantastisk service fra eier !!
Flott sted og bo om man ikke nødvendigvis trenger å bo i sentrum
Det er gangavstand til hovedgaten (15 min) uansett. Anbefales !!

Takk, thomassM9203QZ