Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 13.10.22
Orbitz.com
Travelocity
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Rimelig og bra overnatting, rene rom, gode senger, hyggelig betjening og solid frokost om en liker å avslutte frokosten med en vaffel eller to. Har ennå tilgode å prøve pizza menyen, men bare dessertmenyen ser imponerende ut. Det får bli neste gang.

Takk, jantesays
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Vi overnattet 2 netter med familien. Rommene har kjøleskap og stort fint bad. Flott utsikt til «De syv søstre». Meget hyggelig og hjelpsom betjening som ordnet det meste. Gratis kaffe i restauranten. Et godt valg for overnatting i Sandnessjøen.

Takk, VigleikV2021
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Vi lå over her på bår tur langs kystriksveien, grei plass med god service. God frokost som serveres fra kl 07:00. Grei størrelse på rommene og eget bad og wc. God standard og godt renhold. Perdonalet er veldi hjelpsomme og jeg vil anbefale å bruke stedet.

1  Takk, John_Moen
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Vi bodde her noen netter, og hadde et familierom i grei størrelse. Det var en dobbeltseng, og nedfellbar køyeseng. Rommet var ok, men det skortet en del på renholdet. Her har de et stort forbedringspotensial.

Dato for oppholdet: mai 2020
2  Takk, Hellebor
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Meget hyggelig opphold på Napoli nå i sommer. Do dobbeltrom for hele familien.
Rent og pent og helt OK frokost
Fantastisk service fra eier !!
Flott sted og bo om man ikke nødvendigvis trenger å bo i sentrum
Det er gangavstand til hovedgaten (15 min) uansett. Anbefales !!

Takk, thomassM9203QZ