“Middag ”
Anmeldelse av Kontoret

Kontoret
Vurdert som nr. 1 av 6 Restauranter i Sandnessjøen
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Dette stedet anbefales på det sterkeste. Utrolig god atmosfære og stilig lokale. Maten er utsøkt! Det er virkelig nordligste perle med utrolig gode sushi. Kokken er topp!

1  Takk, 151areejh

1923 av 47 anmeldelser

Anmeldt 1. juli 2020

En av de beste Crispy Duckene jeg har spist. Stedet er også veldig koselig med god service. Anbefales!

1  Takk, jonbj_rnarh
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Hysterisk godt, tusen takk anbefales til alle som er glad i god sushi. God service og hyggelig betjening. Maten kom raskt. Igjen, tusen takk

1  Takk, 388britas
Anmeldt 22. februar 2020

Var på mitt første besøk på Kontoret, og jeg ble ikke skuffet. Fantastisk god mat! Nydelige smaker og god kvalitet! Flink servitør som var oppmerksom,flink og servicen var upåklagelig. Kommer helt klart igjen!!

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, trudeo132
Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

Fantastisk sushi og god service til en rimelig pris! Bør besøkes om du er i Sandnessjøen Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, 265amalien

Reisende som så på Kontoret, så også på

Har du vært i Kontoret? Del dine erfaringer!