“Dra hit hvis du skal spise i Sandnessjøen!”
Anmeldelse av Kontoret

Kontoret
Vurdert som nr. 2 av 7 Restauranter i Sandnessjøen
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god sushi og god service i hyggelige lokaler! Et must når man er i Sandnessjøen. I tillegg til sushi har de andre asiatiske retter.

Takk, hildegunng

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Stoppet i Sandessjøen på gjennomreise og spiste lunsjbuffet. Kjempe god mat og bra service! Peronalet fulgte opp buffeen hele tiden så det alltid var rikelig å velge i. Nydelige smaker på alt.

Takk, Mariann7506
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte sushi, med Sake og øl.
En av oss bestilte "Chefs choice", og utvalget her var helt herlig!
Den andre bestilte en mix-variant, som også var veldig god.
Betjeningen var utmerket!

Takk, 336arvidh
Anmeldt 9. juni 2021 via mobile enheter

Tilbud om takeaway på nettsider,svarer ikke tlf,ankommer restaurant, da sier de at de ikke tilbyr takeaway.........

Takk, Daniel S
Anmeldt 25. oktober 2020

Kjempe fint sted og koselig atmosfære. Absolutt på toppnivå. Maten kom raskt. God service. Nydelig sushi og god vin. Hadde forskjellige sushi pakker.
Tusen takk for oss! Vi kommer garantert igjen, og igjen.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, vladsona

Reisende som så på Kontoret, så også på

Har du vært i Kontoret? Del dine erfaringer!