“Supergod sushi”
Anmeldelse av Kontoret

Kontoret
Vurdert som nr. 2 av 7 Restauranter i Sandnessjøen
Anmeldt 14. august 2021

Hadde heldigvis bestilt bord etter å ha lest mange gode anmeldelser. Veldig god mat; fritert kveitemaki er noe av det beste vi har spist! Også laksetartaren var i særklasse.

Takk, kiddo74

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk matopplevelse med høy kvalitet på både mat og service! Vi har spist på mange gode restauranter, og er enig i at maten her er den beste vi har fått noensinne innenfor sushi/japansk. NB: husk å bestill bord i god tid på forhånd

Takk, GrandTour45811094777
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk bra kvalitet! Imponerende fersk fisk og veldig gode smakskombinasjoner. Vi spiste både take away og spiste i restauranten, begge deler var superbra. Hyggelig service og koselig lokale med gjennomført interiør. Vi anbefaler det på det sterkeste

Takk, anitamikalsen1310
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Dette er ganske enkelt den beste sushi-restauranten jeg har vært på i Norge. Anbefaler Omakase (chefs choice) på det aller varmeste. Det er utvilsomt verdt de ekstra kronene. Vennlig og rask betjening. Et glimrende sted rett og slett!

Takk, teidsmo
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Flott lokale og god service! Nydelig sushi og crispy duck. Svært populær restaurant, så bestill gjerne bord på forhånd.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, tirillaumann

Reisende som så på Kontoret, så også på

Har du vært i Kontoret? Del dine erfaringer!