“Lunka mat”

Frk. Lovise Kafe og Konditori
Vurdert som nr. 6 av 7 Restauranter i Sandnessjøen
Anmeldt 10. juli 2021

Reklamen for buffeten var fristende. Vi kom kl.15, starten på middagstida. Maten var ikke varm. Stor skuffelse.

Takk, inge2052

Anmeldt 7. juli 2021

Skulle ute for å drikke kaffe og noe å bite i, denne kaffe anbefaler jeg virkelig. Enkelt, bare å sette seg ved bordet å bestille via QR kode, vips så var både kaffe og kake på plass etter noen minutter.
Hyggelig betjening, bra service.

1  Takk, unnkristinw
Anmeldt 28. juni 2021

Vi hadde et trivelig treff på kafeen. Pent innredet bestemorhus, hjemmekoselig. Gode ostebrød, og meget god bløtkake !

Takk, 269malina
Anmeldt 11. august 2020

Var utsolgt på bacalao, så vi bestilte «Fish and chips» til kr 219. Trodde først vi fikk en barneporsjon. Noen få potetbåter, to små stykker fisk, sitronbåt og et bitteliten dash majones. Smaken var god, men fullstendig overpriset i forhold til mengden og mangel på tilbehør. Satt ute og la merke til at bordene hverken ble tørket av eller spritet etter at gjestene hadde gått. Betjeningen bare overså at gjestene hadde avsluttet maten og fulgte ikke opp ved å fjerne tomme tallerkner, med den følge at måker kom for å spise matrester når folk hadde drukket opp og gått. Her var det brudd på både god hygiene og smittevernsregler.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Flyer3993
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en skjokoladekake, den smakte ingenting, bortsett fra smør. Kaffen er middels bra. Men kaffeen er koselig.

Takk, Sightseer23077756806

Reisende som så på Frk. Lovise Kafe og Konditori, så også på

Har du vært i Frk. Lovise Kafe og Konditori? Del dine erfaringer!