Kristin R
    kr 1 095
35.2 km fra Scandic Syv Søstre
Se flere hoteller i Sandnessjøen
Anmeldt 27. desember 2018

Nok en god opplevelse her. Vi overnattet her en natt før vi reiste offshore. Måtte på kort varsel låne et møterom og dette var klart til oss når vi trengte det. Til og med Direktøren selv møtte opp for å hjelpe oss. M+ på grensen til en S.

Romtips: Jo høyere jo bedre, husk nye seksjonen
Takk, trondnes
Anmeldt 4. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
scandicsyvsostre, Markedsansvarlig på Scandic Syv Søstre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Anmeldt 19. november 2018

Anbefales på grunn av deilig frokost og generelt god mat. Beliggenheten rett ved sentrum og havet. Ligger i samme bygg som kulturhuset med kino og basseng.Gode senger. Og stort sett veldig bra service.

Takk, Hanne H
Scandic S, Markedsansvarlig på Scandic Syv Søstre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Hei Hanne!

Tusen takk den fine anmeldelsen din og for besøket hos oss! Det gjør oss kjempeglade å høre at du hadde et så hyggelig opphold. Håper vi sees snart igjen!

Med vennlig hilsen,
Erica på Scandic Syv Søstre

Anmeldt 31. oktober 2018

Nytt hotellbygg, deilige senger, flott interiør, utsikt til sjø og fjell, god og variert frokost, god service. Sentral beliggenhet og kort vei til alle fasiliteter. Buss inkl flybuss og båt rett utenfor.

Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, meven2018
Anmeldt 16. oktober 2018

Bestilte juniorsuite. Meget bra standard, stort og fint møblert, og stor balkong med utsikt over byen. Kjøkkenfasiliteter. Gode senger. Meget god mat i restauranten. Tapas og sushiaften, som var helt fantastisk. God frokost.

Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Ola63_11