Frokost inkludert
32.5 km fra Scandic Syv Søstre
Se flere hoteller i Sandnessjøen
120125 av 373 anmeldelser
Anmeldt 29. januar 2019

Fikk et rom på 10:e etasjen med balkong mot havet. Fantastisk utsikt, stort og romsligt.
Frokosten var over gjennomsnittet på Scandichoteller i Norge, dere må melde dere på Twiningskonkurransen om Norges beste frokost.
Spiste fisk til middag og den var sprellende fersk fra havet.

Romtips: Høyt opp for fin utsikt mot havet.
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, thomasraden2
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Flyminibuss helt til hotellet, hvor det var varm velkomst og rask innsjekking. Fikk rom i 9. etg med flott utsikt til sentrum. Rent og pent rom, kanskje litt lite lys på rommet, men gode senger, sofa og stor TV. Noe kjølig på badet. Fantastisk god frokost, hvor det var et svært godt utvalg av det meste, og det til tross for få gjester, superkoslig spisesal og huggelig personell. Kommer garantert til å benytte meg av dette hotellet igjen. Svært kort vei til fergeleiet som var svært positivt for videre reise til Dønna.

Takk, kristinr117
Anmeldt 27. desember 2018

Nok en god opplevelse her. Vi overnattet her en natt før vi reiste offshore. Måtte på kort varsel låne et møterom og dette var klart til oss når vi trengte det. Til og med Direktøren selv møtte opp for å hjelpe oss. M+ på grensen til en S.

Romtips: Jo høyere jo bedre, husk nye seksjonen
Takk, trondnes
Anmeldt 4. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
scandicsyvsostre, Markedsansvarlig på Scandic Syv Søstre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Anmeldt 19. november 2018

Anbefales på grunn av deilig frokost og generelt god mat. Beliggenheten rett ved sentrum og havet. Ligger i samme bygg som kulturhuset med kino og basseng.Gode senger. Og stort sett veldig bra service.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Hanne H
Scandic S, Markedsansvarlig på Scandic Syv Søstre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Hei Hanne!

Tusen takk den fine anmeldelsen din og for besøket hos oss! Det gjør oss kjempeglade å høre at du hadde et så hyggelig opphold. Håper vi sees snart igjen!

Med vennlig hilsen,
Erica på Scandic Syv Søstre