eDreams
ScandicHotels.comUSD 198
FindHotelUSD 178
Trip.comUSD 178
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Ok hotell, om du bare skal ha en seng, for en natt. Vi bodde i flere netter, og var f.eks ikke fornøyde med rengjøringen av rommet. Når vi forlater rommet kl0900, med lapp «please make up my room» hengende på døra, forventer vi ferdig rom kl13. Dette skjedde aldri. Rommet/badet var lite, og ikke så praktisk med steder å henge/legge fra seg ting. Frokosten var grei nok, men rundstykkene var ikke alltid ferske(vi spiste kl07).

Takk, coastal00
CIC Hospitality, Owner på Scandic Syv Søstre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Hei Coastal,
tusen takk for at du delte din tilbakemelding med reisende fra hele verden.

Det er blitt iverksatt rutiner etter bransjeveilederen til NHO reiseliv som omhandler vask av rom, dette skyldes at du ikke fikk vask av dit rom. Vi må beklage på det sterkeste dersom dette ikke var tydelig nok informert ved ditt opphold.

Vi streber alltid etter å ha ferskt bakeverk, brød og rundstykker, samtidig er det viktig for oss å ikke kaste mat. Det vil derfor ved noen anledninger være rundstykker som ikke er ferske, men disse er alltid stekt samme dag.

Jeg håper at du vil ved en senere anledning benytte Scandic Sandnessjøen og vi er klare for å ta deg imot.

Anmeldt 16. juli 2020

Anmeldt 13. juli 2020

Anmeldt 13. juli 2020

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Greit hotell men...
Ufattelig dårlig renhold i trapperom.
Ingen begrensning på personer i heis.
Våknet hver gang folka i etasjene over var på do. Mye støy fra avløpsrør.
Og en hund som startet bjeffe på naborommet tett over syv på mårran...
Men hyggelige folk, grei beliggenhet og god frokost

Takk, olavingea

Hei Olavingea, tusen takk for din tilbakemelding!

Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid, dette vil være behjelpelig med å forbedre vårt produkt.
Opplevelsen du viser til er ikke slik vår standard skal være, det er viktig for oss at samtlige fellesarealer er innbydende og godt vedlikeholdt.

Videre vil jeg kommenterer støyet om du har opplevd, det er viktig at våre gjester får en god natt søvn hos oss. I dette tilfelle er det flere forholdet som har påvirket din nattesøvn. Ta gjerne kontakt på thomas@cichospitality.com neste gang du skal sove i Sandnessjøen, så skal vi sikre deg et av våre stille rom.

Jeg kan videre informere om at begrensinger på heiser nå iverksatt.

Tusen takk for at du roser vårt personalet, dette er vår absolutt viktigste ressurs for at ditt hotellopphold har en positiv opplevelse.