eDreams
Agoda.comUSD 178
FindHotelUSD 178
ZenHotels.comUSD 199
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Freshe rom og bad. God frokost og hyggelige bar og restaurant. Veldig sentralt og fint plassert. Lite minus for ikke parkeringsløsninger. Vi måtte stå på betalingsparkering og sørge for å betale mellom 9 og 16. Overhørte gjest som hadde fått bot. Det er kjedelig

Takk, 580karib
CIC Hospitality, Owner på Scandic Syv Søstre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Hei 580karib, tusen takk for at du har delt din tilbakemelding med reisende fra hele verden!

Vi har dessverre ikke mulighet for parkeringsløsninger til alle våre gjester, noe vi selvfølgelig kunne ønske at vi tilbydde.

Det er veldig hyggelig at du roser vår gode frokost og innbydende fellesarealer.

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Ok hotell, om du bare skal ha en seng, for en natt. Vi bodde i flere netter, og var f.eks ikke fornøyde med rengjøringen av rommet. Når vi forlater rommet kl0900, med lapp «please make up my room» hengende på døra, forventer vi ferdig rom kl13. Dette skjedde aldri. Rommet/badet var lite, og ikke så praktisk med steder å henge/legge fra seg ting. Frokosten var grei nok, men rundstykkene var ikke alltid ferske(vi spiste kl07).

Takk, coastal00

Hei Coastal,
tusen takk for at du delte din tilbakemelding med reisende fra hele verden.

Det er blitt iverksatt rutiner etter bransjeveilederen til NHO reiseliv som omhandler vask av rom, dette skyldes at du ikke fikk vask av dit rom. Vi må beklage på det sterkeste dersom dette ikke var tydelig nok informert ved ditt opphold.

Vi streber alltid etter å ha ferskt bakeverk, brød og rundstykker, samtidig er det viktig for oss å ikke kaste mat. Det vil derfor ved noen anledninger være rundstykker som ikke er ferske, men disse er alltid stekt samme dag.

Jeg håper at du vil ved en senere anledning benytte Scandic Sandnessjøen og vi er klare for å ta deg imot.

Anmeldt 16. juli 2020

Anmeldt 13. juli 2020