Frokost inkludert
Anmeldelse av Scandic Syv Søstre
3,0 av 5 boblerAnmeldt 23. juli 2020via mobile enheter
CIC Hospitality, OwnerScandic Syv Søstre, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 28. juli 2020
Hei Nina, tusen takk for din tilbakemelding!

Det er svært beklagelig at du ikke fikk oppleve vår restaurant og muligheten til å ta deg en øl.
Vårt restauranttilbud har vært redusert grunnet pandemien, men du skal uansett ha muligheten til å få kjøpt deg en kald øl hos oss, det er beklagelig at vi ikke har vært nok løsningsorienterte her.

Vi jobber kontinuerlig med våre korontatiltak og følger FHI sine retningslinjer til buffèt. Basert på din tilbaekmelding skal vi ta en grundigere vurdering på de tiltak som er gjort.

Vi håper å se deg igjen på et senere tidspunkt i vår restaurant etter en lengre fjelltur.
I mellomtiden ønsker vi deg en riktig god sommer!
Dobbeltrom
    kr 1 510
32.3 km fra Scandic Syv Søstre
Se flere hoteller i Sandnessjøen
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Freshe rom og bad. God frokost og hyggelige bar og restaurant. Veldig sentralt og fint plassert. Lite minus for ikke parkeringsløsninger. Vi måtte stå på betalingsparkering og sørge for å betale mellom 9 og 16. Overhørte gjest som hadde fått bot. Det er kjedelig

Takk, 580karib
CIC Hospitality, Owner på Scandic Syv Søstre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Hei 580karib, tusen takk for at du har delt din tilbakemelding med reisende fra hele verden!

Vi har dessverre ikke mulighet for parkeringsløsninger til alle våre gjester, noe vi selvfølgelig kunne ønske at vi tilbydde.

Det er veldig hyggelig at du roser vår gode frokost og innbydende fellesarealer.

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Ok hotell, om du bare skal ha en seng, for en natt. Vi bodde i flere netter, og var f.eks ikke fornøyde med rengjøringen av rommet. Når vi forlater rommet kl0900, med lapp «please make up my room» hengende på døra, forventer vi ferdig rom kl13. Dette skjedde aldri. Rommet/badet var lite, og ikke så praktisk med steder å henge/legge fra seg ting. Frokosten var grei nok, men rundstykkene var ikke alltid ferske(vi spiste kl07).

Takk, coastal00

Hei Coastal,
tusen takk for at du delte din tilbakemelding med reisende fra hele verden.

Det er blitt iverksatt rutiner etter bransjeveilederen til NHO reiseliv som omhandler vask av rom, dette skyldes at du ikke fikk vask av dit rom. Vi må beklage på det sterkeste dersom dette ikke var tydelig nok informert ved ditt opphold.

Vi streber alltid etter å ha ferskt bakeverk, brød og rundstykker, samtidig er det viktig for oss å ikke kaste mat. Det vil derfor ved noen anledninger være rundstykker som ikke er ferske, men disse er alltid stekt samme dag.

Jeg håper at du vil ved en senere anledning benytte Scandic Sandnessjøen og vi er klare for å ta deg imot.

Anmeldt 16. juli 2020

Anmeldt 13. juli 2020