Allergi
1,0 av 5 boblerAnmeldt 31. aug. 2020via mobile enheter
CIC Hospitality, OwnerScandic Syv Søstre, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 23. sep. 2020
Hei,

først og fremst vil jeg si tusen takk for din tilbakemelding etter endt opphold, dette er viktig for oss slik at vi kan forbedre vårt produkt.

På grunn av din tilbakemelding er det gjort nødvendige tiltak for at dette ikke skal skje igjen.
Jeg vil personlig beklage for din opplevelse hos oss, dette er ikke slik våre standarder er.

Vi hadde satt stor pris på om du ville kommet tilbake på et senere tidspunkt, selvsagt med en garanti med allergivennlig dyne og puter.
Dobbeltrom
  • eDreams
32.6 km fra Scandic Syv Søstre
40.6 km fra Scandic Syv Søstre
Gratis parkering
Use Polarcamp’s rental boats for fishing, island-hopping or adventures. Photo: TV Klipp
60.0 km fra Scandic Syv Søstre
Se flere hoteller i Sandnessjøen
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Under reise langs kystriksveien hadde vi en hyggelig overnatting her på vei videre. Hotellet og rommet var veldig bra og servicen likeså. Det var selvfølgelig endel restriksjoner i restauranten pga corona smitten var ivaretatt. Men hotellet kan absolutt anbefales.

Takk, perh958
CIC Hospitality, Owner på Scandic Syv Søstre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2020

Tusen takk for din tilbakemelding Per958.

vi har jobbet hardt for ivareta gjestenes og ansatte sin sikkerhet, det er veldig hyggelig at du bemerker deg dette.

Vi gleder oss til å ta deg imot på et senere tidspunkt!

Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Fin utsikt, ble oppgradert grunnet bryllupsreise. Gjennomsnittlig frokost. Eneste ulempe var at kortene til døren ikke fungerte. Resepsjonisten låste oss inn. Ble fortalt tre ganger at dette ville fikses av seg selv etter kort tid. Kom tilbake etter å ha spist middag og det fungerte fortsatt ikke.

Takk, synnove94
CIC Hospitality, Owner på Scandic Syv Søstre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Hei Synnøve, først og fremst, gratulerer så mye med gjennomført bryllup!

Vi er takknemlig for at Scandic syv søstre ble valgt til denne reisen.

Det er selvsagt ikke slik at dørene ikke skal fungere, det er viktig for oss at våre gjester har et sømløst opphold. Jeg vil personlig beklage for manglende leveranse av vår service.

Jeg håper og er selvsikker på at våre ansatte tok godt hånd om dere under deres opphold.
Dere er hjertelig velkommen på et senere tidspunkt!

Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Vi valgte overnatting her på vår reise via kystriksveien. Litt utfordring med å få aktivert romnøkkel, men resepsjonisten fulgte opp i etterkant. Litt skuffende at det ikke var fersk kaffe tilgjengelig, bare lunken fra kanne. Rommet vårt hadde god størrelse også badet, og var tydelig tilpasset rullestol brukere. Toalettet var litt for høyt og toalettpapir-holder veldig lavt plassert. Bare småting, men litt irriterende. Det var bare 1 heis som fungerte og med rom i 8. Etasje var det et lite handikap.
Frokosten var innholdsrik og god. Betjeningen var vennlige og imøtekommende.

Takk, Kjetil K

Hei Kjetil,

tusen takk for at du har delt din tilbakemelding med oss og andre reisende.
Det er veldig hyggelig at du roser vårt personalet, vår absolutt viktigste ressurs.

Vi håper at du på en senere anledning vil vende tilbake til Sandnessjøen, du er hjertelig velkommen til å utforske flere av våre romkategorier.

Anmeldt 11. august 2020

Det manglet et hei og et smil i resepsjonen ved innsjekking.
Hotellet ligger sentralt til, men er litt for dyrt ift hva man får igjen.

Skuffende at det ikke finnes kaffemaskin i resepsjonen sånn som man får på veldig mange andre Scandic hotell. Det er ingen god løsning med kaffekanner med trakterkaffe, som stor sett er tomme, og som alle gjestene må ta på i disse koronatider.

Skuffende at det på søndag både er stengt i restauranten og i baren. Skulle gjerne hatt mulighet til å kjøpe noe å drikke i baren. Restauranttilbudet i Sandnessjøen er svært begrenset, så det var ingen anbefalinger å få i resepsjonen.

Litt vanskelig å finne parkering, da det var mye folk i sentrum som hadde parkert både foran og bak hotellet.

1  Takk, BirgitBr

Hei Birgit, tusen takk for din tilbakemelding.

Vi streber hver dag etter å gi våre gjester en god hotellopplevelse, og det starter i det du skal sjekke inn.
På dette området har vi sviktet, og jeg må virkelig beklage for svikt i vår service.
Det er utført nødvendige tiltak som skal sikre at du og andre gjester ikke skal ha samme opplevelse igjen.

Som du nevner er vår restaurant stengt på søndager, men basert på din tilbakemelding ser vi på alternativer til servering også på søndager.

Jeg håper å se deg tilbake på et senere tidspunkt.

Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Sur resepsjonist som tydeligvis ikke var glad i verken jobben sin eller gjester. Skulle sjekke inn ca 19.30. Jenta i resepsjonen datt ned på stolen. Trykte inn navnet mitt før hun i ca 30 sekunder ble sittende å se dumt på sin kollega som sto i telefonen. Vi fikk beskjed om å vente da rommet muligens ikke var klart, 1930???? Ingen velkommen eller beklagelse eller tilbud om kaffe mens man venter. Ikke et sted man føler seg velkommen som gjest.

Takk, 675hallgeir_

Hei Hallgeir,

tusen takk for din tilbakemelding.
Vårt mål er at alle gjester skal ha en god opplevelse av Scandic syv søstre.
Denne gangen har vi ikke lykkes i veien mot vårt mål, jeg vil derfor komme med en personlig unnskyldning til deg.

Jeg kan informere om at nødvendige tiltak er gjort for å bedre servicen på vårt hotell, og håper du har lyst til å prøve ut vårt produkt på et senere tidspunkt.

Igjen, beklager for den skuffende opplevelsen du hadde hos oss, slik skal det ikke være.